Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Filmpje: Rotterdam-Parijs in één dag. - Forum Wereldfietser

Filmpje: Rotterdam-Parijs in één dag.

Samen met mijn collega's van Bike4travel fietste ik afgelopen weekend in een ruk van Rotterdam naar Parijs.

Het filmpje is te bewonderen op Vimeo: Bron
Superleuk gedaan Marc en natuurlijk een geweldige prestatie! Trots op jullie! :)
Top! Kan niet anders zeggen. Brengt ons zo wel op ideeën :lol:
Amaai. Knap gedaan!!! Ik had al last om er op 5 dagen te geraken :-)
Tof om te zien! Ik heb het zelf solo gedaan binnen 48 uur (http://henkvandillen.net/nl/rotterdam-t ... y-bicycle/) maar 500 km in één dag dan heb je echt flink doorgehaald...
wauw respect hoor, mij trekt het niet meer zo aan om mezelf helemaal af te peigeren, maar het schijnt jullie goed afgegaan te zijn, wat ik zo zie, echt super leuk (idee ook idd.)

succes! (met whatever fietsidee)
Ik zie korte broeken en korte mouwen; sportief met deze temperaturen. (los van de afstand...)
lage temperaturen in juli :lol:

al bij al.... proficiat... ik doe er twee dagen over en woon nog een stukje dichter van Parijs...
Pfff. Datum niet gezien... :shock:
Georg schreef:Ik zie korte broeken en korte mouwen; sportief met deze temperaturen. (los van de afstand...)
Hoewel in juli, heb ik het 's nachts toch behoorlijk koud gehad...
Mooi! Maarre dit is toch het filmpje van twee jaar geleden?
Of is Elmar even ingevlogen?
Id een oud filmpje volgens mij!

Overigens fiets ik elk jaar deze afstanden en meer dan dat non-stop als training, voor een 1200 km non-stop bv.
(de hele serie in een jaar, 200-300-400-600 km non-stop.)

Dit jaar van Merselo naar Verona 1200 km in 84 uren.

Daar zitten de Alpen dan ook nog tussen... :D

Volgend jaar Parijs-Brest-Parijs 1200 km binnen 90 uren.

Henk

kunst en fietswerk

http://www.kleurrijkleven.webklik.nl
Het is mij een compleet raadsel hoe je zulke afstanden non-stop kunt afleggen per fiets. (en er ook nog van kunt genieten)
Op fietsvakantie (met bagage, dat wel) is mijn max 170km geweest, maar met 100km per dag is het echt wel genoeg vind ik.
Maar goed, marathonlopers begrijp ik ook niet...
Gezond lijkt het me niet.
Om je eigen filmpjes te laten zien moet af en toereclame maken. In het leven gaat niets vanzelf. :wink:
Gave tocht!
Gaaf! Maar ik zou zo´n afstand toch zelf liever over meerdere dagen verdelen :wink:
Wauw, 500 km in een dag :shock: