Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Video : 3 Weken Lapland - Forum Wereldfietser

Video : 3 Weken Lapland

COOL
Prachtig Shane! Was vast een fantastisch avontuur!
He Shane, prachtige sfeerbeelden . :)
Veel respect daar in de kou, ik zou er niet aan moeten denken in een tentje daar, maar ben dan ook een oude...... :oops:
Maar.... je bent niet alleen :wink: :wink: :)

groet Dirk
Shane en Helen, werkelijk schitterende beelden, maar ik krijg het er wel koud van.
Ik prefeer liever fietsen in de zon, maar het blijft mooi!!
Frits
Mooi man!
Mooi Shane!
Waar ik benieuwd naar ben is je ervaring met zweet, tranen, snot en speeksel (oftewel alles wat nat en glibberig is en binnen één seconde opvriest)?
Heb je daar problemen mee gehad?

En mocht je onder de -25 °C hebt gefietst: hoe heb je dat ervaren?
Want dat onhandige Michelin-lichaam en die koude voeten is al niet echt geweldig leuk maar onder de -20 moet je vaak ook je gezicht helemaal inpakken en dat vind ik zelf net een beetje teveel van het goede. En dat moeilijke ademhalen, het kloppen in de oren, je gezicht die dood aanvoelt en vooral dat traaaaager worden. Alles wat dan beangstigend langzamer gaat: je handelingen, het praten, je hele denken, alsof je in een andere wereld zit en teveel pretsigaretjes hebt gerookt (en gevaarlijk op de fiets). Hoe was dat bij jou?

Groeten, Yopie

En ja, ik moet nog steeds je blog lezen, zal ik ook zeker gaan doen!
Oja, ik zag je nog op het Zweedse nieuws! Prachtig! :D
(N)ICE! :lol:
Dank allemaal

@Yopie, je vragen worden bijna allemaal beantwoord op de blog idd, veel lees plezier 8)

http://wintercycletouring.com/

Afbeelding
Winterproof Shane by shanecycles.com, on Flickr
Geweldig Shane! Die handschoenen aan het stuur, lijken me heerlijk!
fietsjunks schreef:Geweldig Shane! Die handschoenen aan het stuur, lijken me heerlijk!
Zonder handschoenen tot -15 fietsen, perfect :)
Hoi,

Te gekke video en ik volg je blog met veel belangstelling.
Indrukwekkend zeg :o Wát een avontuur, maar doe mij toch maar ons eigen vlakke landje :wink:
Dat jullie daar trouwens op de dunne fietsbanden konden en vooral durfden te rijden. Ik zou er met een auto met sneeuwkettingen om de banden al niet durven rijden! Nou zegt dat misschien niet heel veel, aangezien ik het al doodeng vind om met m´n zomerbanden van de betere bandenmerken door een stevige regenbui te moeten rijden :P

En dan te bedenken dat jullie er ook nog bij hebben gefilmd :shock:
Mooi. Genoten van de beelden.