Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Madagascar - Forum Wereldfietser

Madagascar

We hebben onlangs in Madagascar gefietst en wat grote foto's op de website geplaatst. Hoe het was spreekt wel uit de beelden.
(klik op foto)

Afbeelding
Wow! Deze staat al jaren bij ons op de lijst. Ben ook erg benieuwd naar je film.
Wat een schitterende en spectaculaire foto's! Je valt zowat met stoel en al ervan achterover! Die typische huizen en de vrolijke mensen. Er is zeer weinig van Madagaskar bekend, maar nu weten we hoe het eiland ongeveer eruit ziet. Toch wel iets anders dan Afrika.
Top !
Inderdaad was Madagascar ook voor mij een grote onbekende, ik dacht altijd dat het één grote groene jungle was, maar het tegendeel is waar. Desondanks een goede selectie van schitterende foto's, alles bij elkaar krijg je als kijker een goed beeld van het land.
Hoi Dennis, erg mooie foto's. Ik dacht ook dat het één groot natuurpark was. Mooie tocht zo te zien. Heel mooi!
Hoi Dennis & Marijcke, wat een prachtige foto's!
Madagascar staat ook bij ons op het verlanglijstje (al was het maar omdat het een uitstekende reden is om vrienden van ons die er een wonen te bezoeken.(Wanneer er mensen zijn die vragen hebben over Madagascar, stel ze gerust. Dan speel ik ze door.)
Bedankt voor alle complimenten. Wij konden ook weinig over fietsen op Madagascar vinden vandaar deze uitgebreide serie foto's. Grappig dat mensen nu hun beeld dat ze van het land hadden moeten bijstellen. Wij dachten trouwens ook dat er meer 'natuur' zou zijn.
Dennis & Marijcke schreef:Bedankt voor alle complimenten. Wij konden ook weinig over fietsen op Madagascar vinden vandaar deze uitgebreide serie foto's. Grappig dat mensen nu hun beeld dat ze van het land hadden moeten bijstellen. Wij dachten trouwens ook dat er meer 'natuur' zou zijn.
Heel mooie en sfeervolle foto's hoor. Leuk dat jullie ook de trein hebben genomen vanuit Manakara (ik denk nu meteen weer aan heerlijke gegrilde garnalen).
Voor ons zijn de foto's heel herkenbaar. In 2007 hebben we ook in Madagaskar gefietst. Voor de geïnteresseerden zie de volgende link:
http://www.xs4all.nl/~berdua/kaderset.html
Prachtige foto's Dennis en Marijcke
We zijn benieuwd naar de rest van de film ;-)
Groetjes
Gudy
Dank je Gudy. Ik heb binnenkort 2 weken vrij dus ik hoop begin december de film af te hebben.
Dennis & Marijcke schreef:Dank je Gudy. Ik heb binnenkort 2 weken vrij dus ik hoop begin december de film af te hebben.
Dat jij daar altijd zo lang over doet over dat monteren. Pffff :roll: :wink:
Hi Dennis & Marijcke,

Your Madagascar photos really show what it’s like to cycle there and portray the “atmosphere” of the country!
Thank you Grace for the compliment.