Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Post hier inspirerende foto's van je wintertochten - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Post hier inspirerende foto's van je wintertochten

... of gewoon een van de vele fotoapps op je telefoon. Zeker als je foto's met je telefoon maakt, hoef je immers geen pc of laptop op te starten om simpele bewerkingen te doen.
Ik ben 45 maar voel me nu al mega oud in de digitale wereld, snap niet zoveel van dat gedoe, ben erg analoog ingesteld…maar zal mijn best doen!!!… en anders is het zoals het is
Gr ej
Het was vandaag weer kou lijden, vooral omdat de trein vertraagd was ;)
DSC05708-2 - kopie.jpg
DSC05710-kopie.JPG
DSC05716 - kopie.JPG
Afbeelding

Overstekend wild :wink:

Afbeelding
Fedor schreef:
za 17 dec, 2022 16:38
Het was vandaag weer kou lijden, vooral omdat de trein vertraagd was ;)
{foto van stoomtrein}
Wat een mooi plaatje!
(Geldt ook voor de anderen)
Mooie foto’s zeg!

Goed bezig iedereen!, fietsen en genieten van de omgeving!

Gr ej
Afbeelding
De vorst is voorbij, maar omdat dit zo'n mooi topic is en ik niet in de gelegenheid was te fietsen, wat foto's van januari 2021 (btw, drie weken later was het warm, korte broek en T-shirt weer).
winter1.JPG
winter2.JPG
Stad in de achtergrond
winter3.JPG
winter4.JPG
Afbeelding
https://www.groningenbereikbaar.nl/nieu ... oor-en-win

Leuke actie ivm stimulans om door te trappen bij weer of geen weer…

Gr ej

Ps link is geen spam maar verwijzing naar een win actie op Groningen bereikbaar site vanuit gemeente geloof ik! Dus je kan er met een gerust hart op drukken
Winter bij de 'Mont Blanc' ;-)

Testrit gravel wordt sneeuwrit....
IMG_0149.jpeg
IMG_0148.jpeg
Da's een fraaie achtertuin (-:
Winter fietsweekend naar Achelse kluis en terug.
0422C45C-F7A6-4B87-8B19-2F3A0D01A6EE.jpeg

Bijlagen

De laagstaande zon is vaak knap hinderlijk, maar de lange schaduwen zijn dan wel weer mooi.

Afbeelding

En een mooi Hollands wolkendek is ook niet lelijk. Je zou er bijna van gaan schilderen. :)

Afbeelding
non-fixie schreef:
za 21 jan, 2023 19:21
De laagstaande zon is vaak knap hinderlijk,
Een pet, een klep, helpt ook bij regen.
Poppink schreef:
za 21 jan, 2023 23:01
Een pet, een klep, helpt ook bij regen.
Klopt, en meestal hebben we ook wel een petje in de achterzak, voor het geval dat.

Overigens zijn honkbalpetten volkomen ongeschikt op een wat sportievere fiets. Levert nekpijn op omdat je door de langere klep je hoofd veel meer op moet tillen. Klassieke wielerpetjes kosten een paar euro's en zijn véél beter.

Afbeelding
Impressies vanuit het Limburgs-Duits grensgebied.
DSC06448.JPG
DSC06447.JPG
DSC06446.JPG
DSC06445.JPG
Soms treft je mooie (wolken)luchten aan en daar stap graag even voor af om een foto te maken.

Afbeelding
67605B36-5B3C-432E-A68D-A2938BD2790A.jpeg
Gezicht op Delft.
Een matige telefoonfoto van een kleine glimp van de zon tussen de buiten door in de Biesbosch.
20230202_105323-2-1.jpg