Additionally, paste this code immediately after the opening tag: fiets laten spuiten - Forum Wereldfietser

fiets laten spuiten

Hallo,

zoals ik al eerder schreef, ben ik mijn fiets een giant granite aan het op knappen. Ik kon dit stalen frame voor weinig geld kopen, maar omdat de laklaag niet echt goed meer is, wil ik dit frame in mijn lievelings kleur blauw op nieuw laten spuiten.

Zijn er misschien mensen die hier ervaring mee hebben, en weten waar ik dit het beste kan laten doen.

Mario

Ik weet dat het bij RIH in de westerstraat in Amsterdam kan, ook als het een ander merk frame is. Heb het voor mezelf daar een half jaar geleden eens geinformeerd en ik geloof dat er toen €200,- voor gevraagd werd. Frame kaal aanleveren.

En bij Dracat kun je geloof ik ook terecht als je zou willen laten poedercoaten. Maar ik weet niet of die ook frame's van anderen doen. Ik weet ook hun prijzen niet.

Ik werk sinds kort als werkvoorbereider bij Noorderkwartier in Schagen. Dit is een bedrijf voor mensen met een arbeidshandicap. Ofwel de vroeger zo gehete sociale werkplaats. We hebben daar een spuiterij voor poedercoating. Een voordeligere plaats om dit te laten doen zal je waarschijnlijk niet vinden. Kost je meen ik € 60,= SW bedrijven zijn er bij jou vast ook wel in de buurt, informeer er eens zou ik zo zeggen. Houd er wel rekening mee dat je frame geen onderdelen meer mag bevatten, hij gaat nl in de oven.
Tel: (0224) 215444.

Bikepaint in Noordwijkerhout spuit frames (dat doen/deden ze ook voor Santos). www.bikepaint.nl.
Robin onze fietsmonteur heeft wel eens in Vlaanderen zijn frame laten spuiten voor (schrik niet) 12 euro! En de lak blijft nog zitten ook. :lol: Maar of de lak er over anderhalf jaar nog op zit kan ik nu nog niet zeggen.