Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Lichtgewicht tent bij Kruitvat - Forum Wereldfietser

Lichtgewicht tent bij Kruitvat

Beste mensen,

Voor degene met een klein budget en/of degene die wel eens het fietsen en kamperen wilt uitproberen, heeft de Kruitvat een aanbieding van een goedkoop lichtgewicht tentje, zie http://www.internetvoordeel.nl/document ... 05819eqrh1

Groet, Rena :wink:

Hoort hier natuurlijk eigenlijk niet thuis, maar toch.
In het algemeen over deze topics van aanbiedingen: Hoe komen jullie aan die dingen?! Staan ze in het krantje van de Aldi/Lidl/Macro/Kruidvat/Trekpleister etc of zijn jullie de sites aan het doorspitten? Ik zou er bijvoorbeeld niet eens ópkomen om op de site van de kruidvat te kijken naar een fietstent... Ligt dat aan mij?
Hiermee wil ik dus NIET zeggen dat ik het niet geweldig vind, ik vind t super dat er mensen zijn die mij hier op attent maken (heb al een tent, maar in het algemeen...). Maar.. hoe kom je erop?
Groet,
Maurits

Maurits schreef:Maar.. hoe kom je erop?
Rena is, altijd alert, dé aanbieding-spotter van De Wereldfietser!!! :D :D

Hi Maurits,

Niet iedereen heeft een budget voor high-tech materiaal en als je net begint en/of wilt kijken of een fietsvakantie iets voor jou is, dan zijn dit soort koopjes een goede optie.

Daarom plaats ik dit soort berichtjes en je kunt ze allemaal vinden door het web af te struinen 8)

Groet, Rena :wink:

Maurits schreef:Hoe komen jullie aan die dingen?!
Zowel bij Aldi als bij Lidl kun je je op de site aanmelden om per email alle aanbiedingen te ontvangen.

Gerd

Geweldig Gerd, waar kan ik de link van de Aldi vinden?

Groet, Rena :wink:

Thanks! Rena :wink:

Moi,

Goed werk hoor Rena,er moet toch 1 op de kleintjes letten.
En het is bij bijna iedereen druk,druk,druk.
En dan komt Rena met de aanbiedingen.
Prima toch.

Groet'n Henk

Betreft die tent van de kruidvat, licht issie zeker en voor dat geld kan je er geen buil aan vallen, ik heb hem dan ook gisteren gekocht, binnen even opgezet (alleen binnentent) maar als je dan twee inflatables hebt van zo'n 60 cm breed past het niet helemaal naast elkaar, dus ze moeten over elkaar... (de tent heet dan ook "Soloman" wat eigenlijk al een hint had moeten zijn.)

Verder ademt de tent ook niet echt vanwege het goedkope materiaal wat gebruikt is.

Maar zoals ik al zei, een dikke buil kan je je er niet aan vallen dacht ik en ik ga hem volgende week 12 dagen testen, als ik terug ben laat ik even horen hoe hij is.

Hi Cineman,
Ik ben benieuwd naar je verslag!
Groet, Rena :wink:

Mocht het nou echt een ramp zijn, dan heb ik nog wel een tentje voor je, zie http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewt ... highlight=

Ook ik heb de tent van het Kruidvat gekocht. Tot nu toe heb ik de tent twee keer gebruikt. Dit zijn mijn ervaringen:

Met 2 personen: je ligt als haringen in een potje en je krijgt geen lucht, dus we moesten met de deur open slapen.

In je ééntje: ruimte en lucht genoeg.

Hij staat niet echt mooi, maar het is allemaal te doen. Hij is inderdaad lekker licht. Hebben jullie ervaring met dit tentje in de regen? Dit heb ik zelf nog niet mee mogen maken. Ik heb het vermoeden dat het een "mooi-weer-tentje" is.
Ook een mooiweer-tentje moet natuurlijk waterdicht zijn: ieder weer is immers mooi! :D

wat vinden julli, van deze :?: http://www.perrysport.nl/index.asp?strP ... iatieCode=
Slechts voor € 39,-- :!: :!:

Hi Martie,
Ik ken deze tentjes. Helaas zijn ze erg groot in pakformaat. Te groot voor achterop de fiets! (althans, dat vind ik... kijk maar naar de armen van de persoon op de foto)
Groet, Rena :wink:

Ja ik had het gezien. Maar het blijft een dolkomisch droog filmpje! :D

Ik heb hem ook overwogen, aangezien we deze zomer voor het eerst gaan kamperen, maar het is echt een mega grote cirkel... Origineel is hij van Quechua, het eigen merk van Decathlon. Ze noemen het een trekkingtent, maar er is natuurlijk niemand die met dat ding gaat trekken, het is wel heeel handig, als je elke dag je tent op moet zetten... maar het pakformaat is mega...
Hoi,

ik ben net terug van 12 dagen tandemvakantie met mijn vader en ik had 2 supergoedkope tentjes bij me. Onder andere deze van het Kruidvat. Stond erg mooi, was waterdicht, en ik heb hem even op de huishoudweegschaal gelegd: 2,1 kilo. Best aardig voor een 1-persoonstentje van 25 euro. Bij harde wind, staat die wat minder, en maakt íe herrie: goedkoop tentdoek klappert blijkbaar meer en maakt meer geluid...
Het andere tentje heb ik twee jaar geleden gekocht op internet, weegt 1,6 kilo en was rond de 45 euro. Enkeldaks, dus wat minder goed voor grote plensbuien, en je moet niet groter zijn dan 1.80 om er in te passen. Ik lig vaak met mijn slaapzak tegen het tentdoek. Ook hier geen slechte ervaringen mee. Ach, en hoeveel regen heb je nu uiteindelijk echt op een fietsvakantie... Dit tentje heb ik gekocht op; www.nordkap.nl een motor-outdoor-site.

Nou, succes ermee in ieder geval. DIt was mijn korte ervaringsbeschrijving.

Groeten, Annemiek
aleijdekkers schreef:Ach, en hoeveel regen heb je nu uiteindelijk echt op een fietsvakantie
Nog niet zo lang terug en net droog achter mijn oren. 35 fietsdagen, waarvan 28 dagen met veel of minder regen. Soms heb ik mijn tent droog kunnen inpakken.

Grappig dat die site "Nordkap" heet, want dat is precies waar ik heen ging om die regen in ontvangst te nemen.

Sjirk
zo ben net een paar daagjes terug van fietsvakantie in de haute saone, heerlijk weer, tot 12 uur fietsen en dan siesta tot s'avonds..

Betreft het tentje, ik vond het een prima koop, had weinig te besteden en wilde klein licht tentje, dat is gelukt. Ik ben op alle punten tevreden, alleen het feit dat als je er met z'n tweeen in wil ie wat aan de krappe kant is. En als je wat preuts bent en je jezelf "binnen" wil omkleden is het ook niet zo handig.

Verder een hele stevige hoosbui gehad met flink wat wind etc. En hij hield het prachtig, geen probleem. Al met al prima tentje, vooral met mooi weer... (En nog een tip voor deze, zet hem wel sochtends in de schadus als je een rustdagje hebt!)

grtz