Additionally, paste this code immediately after the opening tag: radical Design upgrade - Forum Wereldfietser

radical Design upgrade

Ook voor de radical Design kar een constructie gemaakt om benzine brander en brandstof buiten de tas te bewaren
20230321_170058.jpg
Creatief!

Niet bang voor grijpgrage handjes bij bijvoorbeeld een supermarktbezoek? Zit wel erg mooi in de etalage zo ;) Of ben ik daar misschien teveel stadsmens voor om dat zo te zien? ;)
neem aan dat niemand een slot heeft op zijn bidon.
Op de Bob yak Ibex zaten 4 bevestigingpunten voor bidonhouders wat me het idee voor deze kar gaf.
Ik zag dat veel fietsers hun brandstoffles en brander buiten de tas vervoeren.
Leuk gedaan! Heb je een afbeelding hoe je de stang aan het frame hebt bevestigd? Heb zelf ook wel eens gedachten gehad om iets buiten de tas van de cyclone te monteren. Gebruik wel altijd de cover over de tas, dat maakt het nog wat lastiger.
Ik heb een aluminium constructie gemaakt met verbinding proppen van kunststof voor de hoeken.
aluminium hoekprofielen voor bevestiging van de bidonhouders.
De as die gebruikt wordt voor de vlag heb ik er nog 1 van besteld en doorgeboord, en vastgezet met een bout en slotmoer.
Het is wel even de verdeling van het gewicht aanpassen, dus uitrusting met meer gewicht naar de voorzijde.
Proefritje ging geweldig.
De bijgeleverde regenhoes van Radical is niet echt van goede kwaliteit en te klein als je ook nog wat op de kar wil vervoeren.
Zelf heb ik een 130 liter regenhoes besteld met elastiek aan de onderzijde.
Met een enkele spin voor en achter het wiel er volledig omheen kun je de regenhoes goed strak trekken dat deze niet in het wiel komt.
Spatborden ben ik nog over aan het nadenken.