Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Welke bevestiging voor smartphone op het stuur - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

Welke bevestiging voor smartphone op het stuur

Een verbinding die je moet plakken zou best goed kunnen zijn maar geloof toch meer in een andere techniek.
Wie heeft het over plakken?
Alle drie de aanbevolen houders hebben een eigen cover, met ingebouwde bevestiging.
Als je dat niet wilt, dan kun je ook een 'plak-adapter' kopen.
sp lock is echt geweldig.
Heb een hardcase van otterbox waar ik de plakker op het geplakt.
kwarslag draaien en super geborgd en niet een gigantische houder op je fiets.
Het geheim van dubbelzijdig tape is goed ontvetten en goed laten vulcaniseren.
Daar gaan veel mensen de fout mee in om te snel gebruik te nemen.
Gewoon een dag in je huis wachten en de volgende dag pas gebruiken.
WimB schreef:
za 04 feb, 2023 11:43
Een verbinding die je moet plakken zou best goed kunnen zijn maar geloof toch meer in een andere techniek.
Nou, ik kan je vertellen dat die plakkers goed vast zitten. SP-connect gebruikt 3M VHB tape, met een typische treksterkte van 600 kPa. Dus je kan je fiets inclusief bagage ophangen aan zo'n plakker.
Houdt zo'n plakker ook goed op TPU (Thermoplastic Polyurethane)?
Bij mij heeft ie het vorig jaar de volle 70 dagen fietsen probleemloos vol gehouden op een silicon hoesje.Toen ik 'm van de week weer eens oppakte, liet ie los. Dus niet gek voor een niet-geschikt materiaal.
Flix schreef:
za 04 feb, 2023 14:15
Wie heeft het over plakken?
Alle drie de aanbevolen houders hebben een eigen cover, met ingebouwde bevestiging.
Als je dat niet wilt, dan kun je ook een 'plak-adapter' kopen.
Dan moet je dus wel een telefoon hebben uit het duurdere segment, niet iedereen kan of wil dat, en die plakkers plakken dus niet op alle andere hoesjes, dat is ook iets om rekening mee te houden.
Zoals hier al gesteld, die 3m plakkers zijn echt heel erg goed en een compatibel "rugged" hoesje is meestal een tientje (die zijn voor vrijwel elke telefoon wel te vinden).

Maar qua prijs wint de Garmin mount van Tovenaar (dik!). Quadlock is achterlijk duur (alleen al die plakkers zijn krankjorum), SP is volgens mij nauwelijks goedkoper. Het is dat wij op drie fietsen QL mounts hebben, maar anders was ik ook voor de Garmin oplossing gegaan.
5 jaar geleden kocht ik een Quadlock, never looked back.

Ik vind het vandaag vooral een zoektocht om een telefoon te kopen met een zuinige batterij tijdens navigatie
Jody schreef:
zo 05 feb, 2023 18:12
Ik vind het vandaag vooral een zoektocht om een telefoon te kopen met een zuinige batterij tijdens navigatie
Maar dit is uiteraard weer een heel ander topic. :-D