Additionally, paste this code immediately after the opening tag: mio pal - Forum Wereldfietser

mio pal

even een vraagje wie kan mij helpen ??
ik heb sinds kort een mio pal.....zeer tevreden van op 1 punt na en das raar.....
als ik een rit gereden heb en zet deze over naar mioshare blijven de hoogtemeters steevast op nul staan, dus geen klimmen of dalen .
mioshare is ook doorgelinkt naar strava en tot mijn grootste verbazing staan de klimmeters WEL op strava...
dus het zou ergens aan mijn telefoon of zo kunnen liggen.....ik wil geen telefoon of sms op mijn mio terwijl ik rij, kan ik dan die bluetooth verbinding wegdoen en enkel met wifi werken ?? in mijn bluetooth op mijn telefoon komt er steeds 2 x miopal te staan en doe ik 1 weg zijn ze allebei weg.
sorry voor het storen maar ik ben redeloos.
Welkom op het forum.

Dat Strava de hoogtemeters weet is niet zo vreemd, van elk punt op de aarde is de hoogte bekend dus die data kan later aan de track worden toegevoegd.

Ik denk dat het probleem is dat de Mio Pal gewoon de hoogte niet toe voegt aan het bestand.

Met een GPS kan je een schatting maken van de hoogte maar erg nauwkeurig is dat niet.

Ik zie dat de Pal wel een barometer heeft en dat verbeterd de boel wel maar niet voor de absolute hoogte, met de luchtdruk kan je wel beter bijhouden hoeveel je stijgt of daalt.
ronan schreef:
vr 28 okt, 2022 11:55
ik heb sinds kort een mio pal.....zeer tevreden van op 1 punt na en das raar.....
Welkom op het forum! Je bericht staat in het verkeerde subforum, ik denk dat je in het goede subforum door meer mensen gelezen wordt die misschien een antwoord hebben. Ik meld je even bij een moderator, die kan je vraag hopelijk verplaatsen.

Groetjes,

Carl
Carl schreef:
za 29 okt, 2022 09:10
ik denk dat je in het goede subforum door meer mensen gelezen wordt
Dat valt wel mee. Ik denk niet dat er veel veellezers zijn die via de afzonderlijke subforumpagina's gaat kijken wat er te lezen valt.
Verder: wat geduld. Het is mooi weer. 'Iedereen' gaat fietsen vandaag.
Ik weet het antwoord overigens niet. Succes.