Additionally, paste this code immediately after the opening tag: aanschaf brander??? - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

aanschaf brander???

willem.m schreef: ↑
vr 28 okt, 2022 09:55
@MTB fietser: Ik heb de branderset uit de schuur gehaald. Deze wil ik je gratis aanbieden, exclusief verzendkosten.
Da's een mooi cadeau.
Anderzijds ... ik heb intussen ook al enkele jaren een Kovea Spider en dat is mijn favoriete brander geworden.
Zelfs die goeie ouwe Trangia blijft tegenwoordig thuis.
@Leon: Dat had Jurr eerder ook duidelijk gemaakt en het bericht van MTB fietser was al gelijk bij de Mod gemeld. (En ik heb het ook in een PB en via Whatsapp doorgegeven.)

Inmiddels is de branderset verstuurd. 🔥📦📭

@derdekeer: Ja, fijn ding is die Spider he: compact, stabiel en perfect regelbaar.
willem.m schreef: ↑
vr 28 okt, 2022 20:22
Dat had Jurr eerder ook duidelijk gemaakt en het bericht van MTB fietser was al gelijk bij de Mod gemeld. [...]
'k Had het bericht eerst gemeld ja. Daarna nog even gequote zonder personalia, voor als 'ie daar wellicht nog een melding van zou krijgen.

Een briefkaart met waarschuwing versturen zou de volgende stap zijn, maar gelukkig is het desbetreffende bericht inmiddels netjes verwijderd ;)
ik was helemaal in de veronderstelling dat ik heb gereageerd op een pb.
Het was dus niet de bedoeling om mijn gegevens openbaar te vermelden.
volgende keer iets beter opletten lijkt me.
Dag MTB fietser,

Heb je eigenlijk nog iets gehad aan de branderset die ik je heb gestuurd? Doet de brander het inmiddels weer?

Willem