Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Online 2 (of meerdere) GPX bestanden samenvoegen - Forum Wereldfietser

Online 2 (of meerdere) GPX bestanden samenvoegen

Weet iemand hier misschien hoe je 2 of meerdere losse GPX bestanden online (iPhone in mijn geval) kunt samenvoegen tot één GPX bestand? Thuis gaat dat uiteraard met Basecamp oid. Maar onderweg?

Op Google levert “merge 2 GPX files” wel wat resultaten op, maar geen goed werkende sites.

Voor zover ik weet kunnen apps als MapOut, Maps.me, Komoot, Guru etc dit niet.

Ik ben benieuwd,

Groet,
Toon
Ik heb iemand thuis de bestanden laten knippen in basecamp in mijn geval. Heb je thuis niet iemand die dat af en toe ff snel voor je kan doen?
Ik heb idd een vriend gevraagd een track op te knippen om wat meer zicht op de afstanden te krijgen. Samenvoegen zie ik het nut niet zo van in. Maar wellicht mis ik iets.
Simpel maar effectief: https://joewein.net/bike/gpxmerge/
Ik voeg geregeld bestanden samen omdat je het dan als 1 rit kan uploaden, als je halverwege per ongeluk een rit hebt opgeslagen. Per dag houdt het overzichtelijker, fijner voor je volgers op Strava, enz.
Niet online dus geen directe antwoord op de vraag, maar... ik gebruik Viking of gewoon een text editor om de bestanden samen te voegen. Het is XML, dus kwestie van de juiste <trk> of <trkseg> elementen achter elkaar zetten. Of bestanden achter elkaar plakken en tussenliggende </gpx><gpx> enz eruit halen. Zelfs op een telefoon kan dat met een iets betere text-editor app als Sublime.