Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Gezocht: Bach achterfietstassen - Forum Wereldfietser

Gezocht: Bach achterfietstassen

Een fietsvriendin van mij zweert bij haar Bach-fietstassen. Tijdens een tweedaagse gezamenlijke rit begaf een van de tassen het, ze zijn niet meer te koop en een vlugge check op marktplaats levert niets op. Heeft iemand toevallig nog Bach fietstassen ter overname?
853270DB-A515-4CF1-ADF4-4FA1753D4458.jpeg
Excuus voor de gekantelde foto.
Alvast dank!

Hartelijke groet,

Sylvia
Kun je de tas nog laten repareren? Bijvoorbeeld bij Radical Design, die vroeger ook dergelijke tassen maakten?
Met Paint zet je de foto even goed en dan komt deze ook goed op het Forum.
Gaat het specifiek om het merk Bach of gaat het over de vroegere modellen fietstassen. De oude Bach fietstassen werden in Ierland gemaakt. Wij hebben nog steeds een set van Bever, gemaakt door Bach Ierland. Toen was de kwaliteit nog top en ook de after sales service vanuit Ierland, toen Bever allang geen eigen merk meer verkocht, en we ons direct tot Bach gericht hebben. Bach maakt voor zover ik weet al heel lang geen fietstassen meer en tegenwoordig komt alles uit het verre oosten. Dus ik begrijp je voorliefde voor het vroegere Bach, maar staar je niet blind op zoals het vroeger was.