Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Coating tent niet helemaal goed - Forum Wereldfietser

Coating tent niet helemaal goed

Hoi,

Zijn jullie het met mij eens dat de coating hier niet goed is aangebracht? Of denken jullie iets anders?

Het is een nieuwe Nomad tellen 4.

Sochtends als enige plek nat, druppelvormig in plaats van dat het er overheen rolt zoals elders en de druppels gaan er door heen en komen op de binnentent..

Bijlagen

Ziet er niet leuk uit. Wanneer gekocht en hoe vaak opgezet?
Voorjaar en nu twee weken opgezet. Maar het was al vanaf dag één.
Zier er niet netjes uit. Niet makkelijk met zoiets op te lossen?

https://www.bushcraftshop.nl/nikwax-ten ... 500ml.html

Al kan je eerst proberen bij de verkoper te verhalen.
luchtfietser schreef:
di 02 aug, 2022 09:39
Voorjaar en nu twee weken opgezet. Maar het was al vanaf dag één.
Dan is het natuurlijk niet goed.
Ga terug naar de verkoper en doe verhaal. Probeer het redelijk te houden, al sta je in je recht en ligt de bewijslast nog bij moet de verkopende partij: https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpe ... en-product

Heb je er een foto van van dag één? Evt met de camping op de achtergrond waar je toen verbleef.
Al met al wel weer een voorbeeld dat je nieuwe dingen meteen thuis moet uitproberen.
Is bijna niet te zien als het opdroogt. Dus het is ons ontgaan. Maar we hebben zeker foto's van nadat de hete dagen verdwenen,want toen toonde het in de ochtend direct.

En uiteraard is dit een garantiekwestie. Maar jullie denken dus ook gewoon een coatingsprobeem toch? Foutje met het sprayen In de fabriek ofzo.

Het was trouwens niet het enige.Ook drie haakjes aan de binnenkant lekte water...
Staat de tent op een vast plekje met daaronder de inventaris?
De tent is door de Bever in ontvangst genomen en wordt opgestuurd met het idee dat het garantie is.

Vervelend punt was wel dat de medewerker vertelde dat de tenten niet meer op voorraad zijn, niet meer leverbaar. DAt schijnt met veel tenten zo te zijn. Het was dus nog maar de vraag of we een vervangend exemplaar kunnen ontvangen. Anders wordt het geld of tent terug. Dat is wel balen.

Dus als iemand een goede betaalbare tent voor vier personen weet houd ik mij aangeraden. Wij hadden juist de tellem gekozen omdat deze echt ruim genoeg is voor vier personen. De meeste andere 4 persoonstenten claimen dat namelijk vooral en ondertussen lig je half op elkaar.
Niet helemaal antwoord op je vraag maar inderdaad ook onze gewenste tent was / is in NL niet leverbaar tot april 2023, toen heb ik gemaild met het bedrijf in Zweden ( Hilleberg), hij wilde wel een order voor me plaatsen, na betaling kreeg ik m toegestuurd. Duurde al met al 7 dagen.
Met creditcard zou bovenstaand al meteen via hun site kunnen maar die heb ik niet.
Wellicht kan dat met jou gewenste tent ook.
luchtfietser schreef: andere 4 persoonstenten claimen dat namelijk vooral en ondertussen lig je half op elkaar.
Daarom moet je dit soort dingen nooit via het beroemde internet kopen. Altijd zelf kijken en voelen wat je koopt.
Gelukkig was de aankoop bij Bever. heb je nog een echt mens als aanspreekpunt.