Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Een nieuwe tent, welke te kiezen? - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Een nieuwe tent, welke te kiezen?

kijk eens naar de Xmid 2p van durstongear

1,4 kilo
2 personen
stormvast
polyester ipv nylon
met 4 haringen op te zetten
https://durstongear.com/product/x-mid-2p

ik gebruik hem dit jaar naar Zuid Frankrijk en binnen Nederland
solide en functioneel
door twee ingangen ventileert heel goed...
Kijk ook eens bij Hendriks kampeerwereld in Ermelo. Wij hebben er net onze MSR Hubba Hubba op de kop getikt (kijk ook in de uitverkoop hoek! Scheelde ons 200 op de Hubba Hubba...). Hoop mooie lichtgewicht tenten opgezet staan. Ook als je er niet koopt fijne inspiratie...
Oppland 3 SI is onderweg, gekocht bij OutdoorXL. Volgend weekend de vuurdoop, huh campingdoop. Nu stuk Tyvek bestellen.

Dank voor de adviezen en het meedenken.
Waar koop je tyvek? Ik kan het niet goed vinden. Zeker niet in een kleine hoeveelheid.
Ik tik tyvek in on google, klik op Shopping en de eerste hit heet wepaflyer. Is dat wat?
Net alhier Tyvek bestelt.
Zal begin volgende week wel binnen zijn, vermaken en komend weekend in gebruik nemen tijdens ons #rondjetwente met nieuwe tent.
DeFiets schreef:
vr 26 aug, 2022 18:24
Oppland 3 SI is onderweg, gekocht bij OutdoorXL. Volgend weekend de vuurdoop, huh campingdoop. Nu stuk Tyvek bestellen.

Dank voor de adviezen en het meedenken.
Mooi! Ik ben benieuwd naar je indruk en ervaringen. Veel plezier ermee in ieder geval.

In het andere draadje is er nog iemand met een vraag naar ervaringen met de SI versie:
viewtopic.php?f=21&t=31519&p=427372#p427272
DeFiets schreef:
za 27 aug, 2022 10:14
Net alhier Tyvek bestelt.
Zal begin volgende week wel binnen zijn, vermaken en komend weekend in gebruik nemen tijdens ons #rondjetwente met nieuwe tent.
Www.Bikepackingshop.nl in De Wijk, Drenthe, verkoopt niet alleen Tyvek per meter ( €6,75/m 152 breed), maar ook heel mooi ander lichtgewicht spul voor de fietser. En Bas is zelf een enthousiast fietser.