Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Kaarten laden niet op Garmin etrex 30 - Forum Wereldfietser

Kaarten laden niet op Garmin etrex 30

En hier mijn laatste vraag voor vandaag.

Normaal kun je op de SD kaart van mijn Garmin etrex 30 open street map kaarten zetten en deze selecteren in het menu van de GPS.
Via verkenner in de computer zie ik dat de kaarten op de SD kaart staan, maar het toestel herkent ze niet. Alleen de 2 globale standaard wereldkaarten worden weergegeven. Routes die ik op GPS zet pakt hij wel. Op mijn nieuwe Edge 530 worden de kaarten wel herkend.
Iemand een idee of ik een bepaalde instelling verkeerd heb staan?

Bedankt alvast voor je advies.

Erik
Heb je ze in de juiste map staan,ook duckduckgo kan bij het zoeken je beste vriend zijn (en ook sneller met een antwoord)
De kaarten horen het extensie ".img" te hebben en in de Garmin subdirectory van of de GPS zelf of een Garmin subdirectory op het SD kaartje te staan. Kijk eens ook eens naar de grote, OpenFietsMap Benelux is > 1,0 GiB.
Hoi Daulagari,

De kaart laadt wel goed in de legend en heeft inderdaad .IMG als extensie en ik zet de kaart in de Garmin submap. Dat kan het dus niet zijn.
Ik ga de etrex wel eens helemaal resetten en kijken of dat wat oplevert.

Erik
Kun je een rapport maken met JaVaWa Device Manager en de link hier plaatsen ? Wellicht zien we dan beter wat het probleem is c.q. JDM kan al aangeven of er een fout is of niet
https://www.javawa.nl/jdm.html