Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Aankoop bikepackingtassen - Pagina 7 - Forum Wereldfietser

Aankoop bikepackingtassen

129 berichten
Je kunt ook nog aan blackburn denken.
Het beste is natuurlijk naar de winkel en passen. Zo zie je ook of het een beetje leuk staat mits je dat interessant vindt.
geertdebruijn schreef:
di 15 nov, 2022 15:20
Je kunt ook nog aan blackburn denken
Die zijn te hoog. Voor een volle frametas zeker een goede optie.
Het beste is natuurlijk naar de winkel en passen. Zo zie je ook of het een beetje leuk staat mits je dat interessant vindt.
Hier in de buurt is niet veel ;)

Gelukkig zijn er webshops met gratis versturen en gratis terugsturen. Dat scheelt :)
Fedor schreef:
di 15 nov, 2022 16:48
Hier in de buurt is niet veel ;)

Gelukkig zijn er webshops met gratis versturen en gratis terugsturen. Dat scheelt :)
Heb je ook TimTas overwogen? Daar kan je tassen op maat laten maken. Made in Brabant. Het adres (thuis) zit op 5 minuten fietsen vanaf station NS Den Bosch.
Den Bosch is toch nog behoorlijk ver hoor. Den Bosch ligt een stuk dichtbij Amsterdam dan bij Zuid-Limburg.
Een treinretourtje zou me 44,80 euro kosten, zonder fiets. :shock:
willem.m schreef:
di 15 nov, 2022 17:12
Heb je ook TimTas overwogen? Daar kan je tassen op maat laten maken. Made in Brabant.
Ook bekeken. Lijkt me meer iets voor een volle frametas omdat dan de maten pas echt relevant worden. 2e rits maakt de tassen wat prijziger, en ook hier geen waterdichte naden. Kleur- en materiaalkeuze is wel erg leuk natuurlijk.
Okay, al overwogen dus. De stuurtimtas die ik heb blijkt overigens niet 100% waterproof. Dat kan een dealbreaker zijn.
Fedor schreef:
ma 14 nov, 2022 16:27
Voor de gravelbike wil ik een halve (en behoorlijk slanke) framebag aanschaffen. Graag jullie ervaringen met bepaalde merken :)

Maat: lengte 51cm, balhoofd 5 cm, max hoogte 14 cm (dan zit hij echt al tegen de liggende bidon aan). Liefst aan beide zijden ritsen. (Op dit moment) meer bedoeld voor lange dagtochten waarbij ik spullen (telefoon, camera, proviand, extra fietskleding) mee kan nemen dan als onderdeel van een grote reisset.
Welke is het uiteindelijk geworden?
JanH schreef:
ma 30 jan, 2023 13:49
Welke is het uiteindelijk geworden?
Apidura 4l frametas. Gaf bidons voldoende ruimte. Loopt niet door tot de zadelbuis maar daardoor wel altijd goed passend. Plus de tas is vormvast wat ik ook handig vind.
Laatste aspect: waterdichtheid en dat is deze ook. Fiets flink met de tuinslang afspuiten leverde geen druppel in de tas op.