Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Cumulus slaaapzakken €50 duurder - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Cumulus slaaapzakken €50 duurder

peter de rijk schreef:
ma 18 apr, 2022 13:51
Een duurzamer samenleving bereik je niet door prijspolitiek, die vooral de rijken rijker en de armen armer maakt, maar door daadwerkelijke actie. Dus geen wegwerpbekers meer in de automaat, maar reizigers stimuleren of zelfs dwingen zelf hun koffiemok mee te nemen. Zoals de NS nu stimuleert.
Die bekertjes is een ding, een miniscule bijdrage.
Ik weet niet of je de groep bereikt die je bereiken wilt. (het wordt nu off-topic)
Het milieu-ramp-ontkennen, de gooi-maar-in-de-berm-desinteresse, het eigen-belang-eerst is gelukkig voor een gedeelte van die groep een tijdelijk, leeftijdsgebonden gedrag.
Het grootste gedeelte heeft een bord voor de kop.
Ik denk dat dat bord voortkomt uit frustratie. Frustratie dat de wereld zich ontvouwt zoals deze zich ontvouwt en dat je zelf geen invloed kunt uitoefenen.
Het enige wat je kan laten zien is recalcitrant en onlogisch gedrag.
Gedrag dat anderen ergert.
Zo ben je tenminste nog iemand.

Ik wou dat de samenleving wat socialer zou zijn en ben een groot voorstander van het basisinkomen.
Minder administratie, minder betutteling van mensen die het allemaal niet begrijpen en een beetje meer rechtvaardigheid.
Joukon,

Nee, maar ik wist dat de cumulus mysterious traveller 500, eerst €245 koste en nu in eens €295 dat viel mij dus gelijk op.

Het gaat er denk ik om wat je iets waard vind en of je het geld kan missen.