Additionally, paste this code immediately after the opening tag: lek matje - Forum Wereldfietser

lek matje

beste allemaal,

mijn expad matje loopt langzaam leeg, een nachtje slapen zonder bij blazen lukt niet. Ik kan het gaatje niet vinden.
In bad gekeken of ik bubbels zag, maar niets gevonden. Iemand een goed idee
De gaatjes zitten in zo'n geval vaak in een naad en niet zelden lekt het alleen als je er op ligt, dus als de druk heel hoog is. Dus op hoge druk testen (maar niet té hoog - ik geef geen garantie), door er op te gaan zitten. Gebruik zeepsop voor belletjes.
Sterkte met dit voor velen bekende probleem.
Een klein gaatje is erg lastig zoeken, hard opblazen en met zeepsop in een badkuip wil weleens helpen. Dit is echter niet het hier al veel besproken probleem met de Exped-matjes want dat betreft het loslaten van de naad tussen twee banen, het matje is dan niet lek, maar fijn slapen is anders.
Ik had dat ook eens bij een van onze Exped-matjes. Bleek het een minuscuul stukje isolatie bij het ventiel te zijn dat ik eenvoudig kon weghalen. Heb je dat al gecheckt?

N.B.
Gebruik niet je emailadres op dit openbare forum, anders is je digitale beveiliging straks ook lek.
Bij Zwerfkei in Woerden hebben ze een bak met water om lekjes op te sporen. Ik ben daar heel goed geholpen met zo'n zelfde probleem met Exped matras.
Zoek ook op kleine oneffenheden. Ik had een krasje dat er alleen bij bepaaldedruk voor zorgde dat mijn matje leegliep. Als je het plekje hebt gevonden, kun je daarna nog jaren met een geplakte versie verder.
Ik vermoed dat j.rutten9@chello.nl het bij deze ene vraag (zonder vraagteken) heeft gelaten en hier niet meer terugkomt.
Zolang onze mod zijn adres niet verwijdert kunnen wij, iedereen en reclamemakers hem altijd een e-mail sturen.
Zijn? Hem?
Zonder citaat of andere aanduiding is een bericht een reactie op het voorgaande, toch?