Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Vraag openfietsmap op Garmin etrex 35 touch - Forum Wereldfietser

Vraag openfietsmap op Garmin etrex 35 touch

Hoi allemaal,

Ik heb een Garmin Etrex 35 touch, waar ik vorig jaar wat problemen mee heb ondervonden met de sdkaart en de fietsmap die erop stond. Ik ga volgende zomer met de reitsma route fietsen naar Florence, en wil de route in etappes op de sd kaart zetten (de kaarten die standaard op het apparaat zitten, zijn niet gedetailleerd genoeg). Heeft iemand een linkje voor mij voor welke fietsmap ik er het beste op kan zetten? Ik wil de kaart liever niet op het interne geheugen zetten omdat dat blijkbaar voor problemen kan zorgen.

Nog een losse vraag: ik heb ingesteld dat de garmin na het voltooien van een rit het gelijk op strava upload. Maar aangezien ik de reitsma per ettape ga aanzetten op de garmin, moet ik soms halverwege de dag een nieuw spoor aanzetten. Is er een manier om in te stellen dat de opname van strava gewoon doorloopt en je de rit niet stop hoeft te zetten terwijl je wel van spoor wisselt?

Lieve groetjes!
Het antwoord staat al in de titel: openfietsmap. Dé Openfietsmap. Ik denk dat bijna alle fietsers op dit forum met een Etrex die kaart er op hebben staan. https://www.openfietsmap.nl/
Voor installatie: https://www.openfietsmap.nl/tips-tricks/installation
maartje1998 schreef:
do 16 dec, 2021 11:53
Nog een losse vraag: ik heb ingesteld dat de garmin na het voltooien van een rit het gelijk op strava upload. Maar aangezien ik de reitsma per ettape ga aanzetten op de garmin, moet ik soms halverwege de dag een nieuw spoor aanzetten. Is er een manier om in te stellen dat de opname van strava gewoon doorloopt en je de rit niet stop hoeft te zetten terwijl je wel van spoor wisselt?

Lieve groetjes!
De registratie en de te volgen sporen of routes staan los van elkaar.

De rit registratie loopt gewoon door als je van spoor wisselt. Pas als je je rit opslaat, wordt deze via garmin connect naar Strava verzonden.