Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Welke velg voor 28/29" wiel en geschikt voor rohloffnaaf? - Pagina 11 - Forum Wereldfietser

Welke velg voor 28/29" wiel en geschikt voor rohloffnaaf?

206 berichten
Mij is nog steeds niet duidelijk wat de meerwaarde is beste collega, 25 om 69 euro, 905gr om 675gr op een fiets die tot 180 of 190kg beladen mag worden...
Het is juist leuk (vind ik) de onderkant op te zoeken zonder er doorheen te zakken.
Ik had de discussie hier niet zo gevolgd, echter toen ik zag welke velgen Nicole uiteindelijk heeft gekocht werd ik wakker. De fietsenwinkel uit het oosten van het land, waar hopelijk binnenkort mijn nieuwe fiets vandaan gaat komen, is helemaal fan van RAD15. Hij heeft voor mijn nieuwe trekkingfiets geadviseerd te kiezen voor RAD15 Ozone24 velgen met een gewicht van slechts 430 gram (kwijl, kwijl). We gaan het zien.
905gr om 675gr
450 ipv 905 gram per wiel vind ik wel interresant. Als je ook nog oplet bij de banden kan je zo 1,5 kg besparen. Meer als 120 kg gaat mijn totale gewicht niet worden, overigens.
Iedere euro in je voorbereiding is 10 euro onderweg, ik zie voor de Ozone 24 een maximum rijdersgewicht van 90kg staan...dan lijkt 120kg me wat te veel.
Bert van Sprang schreef:
di 23 nov, 2021 09:17
De fietsenwinkel uit het oosten van het land, waar hopelijk binnenkort mijn nieuwe fiets vandaan gaat komen, is helemaal fan van RAD15. Hij heeft voor mijn nieuwe trekkingfiets geadviseerd te kiezen voor RAD15 Ozone24 velgen met een gewicht van slechts 430 gram (kwijl, kwijl). We gaan het zien.

Benieuwd naar je nieuwe fiets!

Laat ons raden; is dat de winkel die samen met Lars 11ants de ultieme high-end trekkingfiets (waarvan wij niet wisten dat we hem misten vergeef het ons) aan het ontwikkelen is?
Jij mag niet meer raden :D .