Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Stoeltje - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Stoeltje

Helinox Groundchair
Helinox One. Licht en compact.
Crazy Creek , Hex 2.0 geloof ik . Moeilijk verkrijbaar in EU ? maar zit fantastisch ( ik heb wel de bandjes van de rugleuning iets lager geplaatst d.m.v. wat naaiwerk voor net het juiste comfort ) gaat reeds jaren mee en lijkt dat ook te blijven doen . Zeer gebruiksvriendelijk ( o.k. iets volumineus ) en lekker ( zeer ) dicht bij de grond . My god , ik zou niet weten wat ik zonder had gedaan / moest . Trouwens . . wie vindt de huidige , in de U.S.A geproduceerde matrassen van Thermarest nog net zo lekker als de oude uit Ierland ? Ik dus niet ☹ excuses voor het off-topic : ben het even kwijt zo 🤔 .
Ik heb een vergelijkbaar stoeltje van de Decathlon. De desert 500 die kost € 30.- en bevalt mij goed. Wat ik vooral fijn vind is dat ik er prima mee in de tent kan zitten en dat ik er geen mat in hoef te schuiven zoals bij de trekkerchair van thermarest. Niet echt compact maar kan bij mij makkelijk op de bagagedrager.
Inderdaad ! Het model / principe is helemaal hetzelfde . Voor mij een verrassing deze van Decathlon , zoals ze wel vaker verrassen eigenlijk 😂 . 👍