Additionally, paste this code immediately after the opening tag: B+M Werk - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

B+M Werk

Snap het niet zo... B+M Werk heeft ingebouwde bufferaccu... wat is dan de 'originele bufferaccu' en hoe bedoel je dan alsof je hem 'los' hebt....?
Ik heb al 5/6 jaar een B+M Werk, 3 jaar geleden weigerde die in M. Frankrijk een keer dienst en eind van de dag deed-ie het weer.... Na thuiskomst ding opengewrikt, leek een op een transistor-lijkend-electronica onderdeel niet niet mooi eruit te zien en heb uit voorzorg druppel secondelijm erop gedaan ter 'stabilisatie'. Een kennis met electronica achtergrond heeft ding doorgemeten en ingebouwde bufferaccu's ( 2 stuks blauwe onderdelen) bleken voldoende stroom/power (meer dan 5 V) te hebben weken nadat B+M door mij gebruikt was. Met elastieken van binnenband geknipt wordt ding bij elkaar gehouden en aan frame bevestigd bij fietstochten, afgelopen zomer 5 weken naar Z.Frankrijk.
Dit hele verhaal speelt meer dan 2 jaar geleden en hij doet het nog steeds, niet permanent op fiets, bedrading op fiets met anti-vocht behandeld.
Als groene ledje in oplaadkabel brandt, zou er genoeg power uit moeten komen.
Succes en ben benieuwd naar vervolg!
Rickie
De B+M Werk bestaat niet. B+M levert de USB-Werk (met ingebouwde bufferaccu) en de E-Werk (zonder).
Dan heb ik het, reagerend op de TS., over de USB-Werk van B+M….
Ik heb een E-werk met losse bufferaccu. Blijkbaar tikje off-topic dus.