Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietstassen van de Decathlon - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Fietstassen van de Decathlon

Fedor schreef:
zo 18 jul, 2021 11:16
Ik vraag me af of je de duct tape om je zadelpen nog goed los krijgt als daar dagen lang de zon op heeft staan fikken.
Dat kan meevallen, afhankelijk van het merk misschien. Ik heb hier op het plat dak, in zon en regen, een stukje met een probleem dat ik met ducktape gerepareerd heb. Het heeft vorig jaar al de hele zomer gehouden. Daarna is het spul verhard.
Plat ducttape is standaard te koop, o.a.
https://www.coghlans.com/handy-duct-tape-0661
eindgebruiker schreef:
zo 18 jul, 2021 12:23
Plat ducttape is standaard te koop, o.a.
https://www.coghlans.com/handy-duct-tape-0661
Dit is wel handig, met verwijderbare achterkant.
Klopt het dat er ondertussen een nieuw model te koop is bij de Decathlon? Er zit precies ook een iets geavanceerder ophangsysteem op.
Zelfs de Santos alleshouder en de drybags met Santos logo hebben het geschopt tot de Decathlon online collectie ;)

Verder zelf helaas geen ervaring met Decathlon fietstassen.
Shorttrack schreef:
ma 30 mei, 2022 23:47
Klopt het dat er ondertussen een nieuw model te koop is bij de Decathlon? Er zit precies ook een iets geavanceerder ophangsysteem op.
Ik heb laatst diverse tassen zien hangen daar. Als ze op je fiets passen zijn ze denk ik behoorlijk veel waar voor je geld. Even een setje tassen kopen voor een goedkope eerste (probeer?) fietsvakantie is bij de gerenommeerde merken immers geen leuke bezigheid meer.

Een geavanceerde ophanging is op zich een nadeel. De beste ophanging is immers de simpelste ophanging die bij je fiets past.
Shorttrack schreef:
ma 30 mei, 2022 23:47
Klopt het dat er ondertussen een nieuw model te koop is bij de Decathlon? Er zit precies ook een iets geavanceerder ophangsysteem op.
Het voorlaatste bericht helpt je misschien...

viewtopic.php?f=23&t=26905&p=418838&hil ... ts#p418838
Screenshot_20220531_102154.jpg
Zoals je ziet: de 500 serie (20l de rode) hangt ook een stuk hoger dan de grijze 25l tas (900serie)...

PS, nu ga ik inpakken, .. Als je de komende weken/maanden niets meer van me leest is het omdat ik me niet verveel... ;-)
PhilipBe schreef:
di 31 mei, 2022 10:28

PS, nu ga ik inpakken, .. Als je de komende weken/maanden niets meer van me leest is het omdat ik me niet verveel... ;-)
Wielen weer in orde? :)

Goede reis!
Jurr schreef:
di 31 mei, 2022 10:32
PhilipBe schreef:
di 31 mei, 2022 10:28

PS, nu ga ik inpakken, .. Als je de komende weken/maanden niets meer van me leest is het omdat ik me niet verveel... ;-)
Wielen weer in orde? :)

Goede reis!
Nee,😔

Heb wel een goed plaatsje gevonden voor mijn spaaksleutel...
IMG_20220531_120258.jpg
Plan is onderweg passeren langs Bike4Travel of een andere fietswinkel gericht op de vakantiefietsers....
IMG_20220531_120706.jpg
Met deze set-up lukt dit wel...
PhilipBe schreef:
di 31 mei, 2022 12:18

Heb wel een goed plaatsje gevonden voor mijn spaaksleutel...
Die zit in elk geval goed binnen bereik. ;)

PhilipBe schreef:
di 31 mei, 2022 12:18

Plan is onderweg passeren langs Bike4Travel of een andere fietswinkel gericht op de vakantiefietsers....
Bij welke winkel je ook langs gaat, bericht ze even ruim van tevoren. Best kans dat zo'n handgespaakt wiel niet zomaar op voorraad ligt maar eerst daadwerkelijk met de hand gespaakt moet worden ;)

PhilipBe schreef:
di 31 mei, 2022 12:18

Met deze set-up lukt dit wel...
Looking good!
Leon schreef:
di 31 mei, 2022 09:23
Even een setje tassen kopen voor een goedkope eerste (probeer?) fietsvakantie is bij de gerenommeerde merken immers geen leuke bezigheid meer.
Marktplaats kan ook uitkomst bieden. Of een setje lenen van die of gene.