Additionally, paste this code immediately after the opening tag: MSR Hubba Hubba tentstok kapot (onderweg) - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

MSR Hubba Hubba tentstok kapot (onderweg)

Regelmatig tenten bij Decathlon kopen is anders wel goed voor de werkgelegenheid in India.
Leon schreef:
za 10 jul, 2021 11:45
En afzagen en aan de andere kant verlengen?
Spalken kan wel als je twee spalken buigt en die ook aan de andere twee poten verbindt. De opvouwbaarheid neemt dat wel af.
Toen ik laatst moest spalken moest ik ook het elastiek losmaken en het gespalkte stuk onderin zetten, want door de spalk had ik geen mooie boog en kwam er erg veel spanning op de tent (ook omdat de andere bogen nog wel goed waren).

Ik was in ieder geval blij dat het de laatste nacht was :lol:
Ik heb hetzelfde gehad met deze tent. Zwak punt bij de tent is dat als je de buis niet volledig op het verbindingsstukje plaats (of als het door externe oorzaken terugschuift) de buis gemakkelijk scheurt op het uiteinde. Ik heb het afdoende gerepareerd door zeer dun draad (in de kleur van de stok) strak strak om het uiteinde te wikkelen, zodat de scheur dicht zit en vervolgens het geheel doordrenkt met een goede 2 componenten (uithardende) lijn. Zit al vele jaren.
Ik heb inmiddels contact gehad met de MSR / Cascade Designs Warranty Afdeling en ze sturen een nieuw stokje op. Prima service, zeker gezien het feit dat mijn tent al 8 jaar oud is :)
ReinoudN schreef:
wo 28 jul, 2021 12:55
Ik heb inmiddels contact gehad met de MSR / Cascade Designs Warranty Afdeling en ze sturen een nieuw stokje op. Prima service, zeker gezien het feit dat mijn tent al 8 jaar oud is :)
Dat is mooi,geeft mij hoop,heb net een nieuwe msr elixir 2 gekocht :D :D
caran schreef:
wo 28 jul, 2021 16:10

Dat is mooi,geeft mij hoop,heb net een nieuwe msr elixir 2 gekocht :D :D
Ik heb geen MSR tent, maar wel een paar andere spullen van firma's in de Cascade Designs groep (Thermarest, Platypus). Mijn ervaring met hun customer service is zeer positief.

Hetzelfde geldt eigenlijk voor veel fabrikanten van outdoors-spullen. Ook over Ortlieb, Patagonia en Primus kan ik bijvoorbeeld niet klagen. Het heeft misschien ook te maken met de zaak waar ik die spullen altijd gekocht heb.