Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Bikester: red cycling products fietstassen - Forum Wereldfietser

Bikester: red cycling products fietstassen

Hallo iedereen,

Ik ben van plan binnenkort een paar goede, waterdichte fietstassen te kopen. Na een hele hoop research kwam ik tot de conclusie dat ik best gewoon voor de all-time klassiek ga: Ortlieb backroller classics. Ik was hier dus ook aanvankelijk voor aan het sparen tot ik gisteren op de webshop bikester een paar fietstassen van hun merk Red Cycling Products tegenkwam waar heel wat korting op was. Deze tassen lijken op de foto erg degelijk maar ik weet niet goed of ze dat in werkelijkheid ook zijn... Ik heb weinig tot geen reviews over deze tassen teruggevonden op het internet dus ik smijt graag de vraag even hier op het forum: zijn er personen die ervaring hebben met producten van dit merk of met deze of gelijkaardige tassen? Ik hoor het graag!

Hier een linkje + foto van de tassen: https://www.bikester.be/red-cycling-pro ... 70080.html

Bijlagen

Ik ken ze niet. Meestal is de ophanging eenvoudiger als bij Ortlieb. Als het bij jou past is het prima.
Mooie aanbieding en zover ik kan zien mooie tassen, maar een onbekend merk, dus twijfel, twijfel ;-)

Red Cycling is een huismerk van Bikester (zie hier) en bikester is weer onderdeel van Internetstores, een Duitse Internet gigant.

Even gekeken bij de 24 reviews op de site en zover ik het kan beoordelen is het oordeel positief en er zitten enkele onder van mensen die de tassen langer hebben gebruikt.

De meest negatieve is deze:

De voorwanden zijn dikker dan de zij- + onderwand / wanden. Ik ga ervan uit dat de tassen daardoor niet lang meegaan.
Er is een groot verschil en het is gewoon te dun .. zoals papier


Dat is alleen een vermoeden maar gegeven de andere reacties zou het mij niet tegen houden zeker voor de prijs.
Meer reviews zijn te vinden bij Amazon.
Ik zou liever voor tweedehands Ortliebs gaan. Ik heb zelfs 'tweedehands' Ortliebs van 25 jaar oud. Ze zijn niet te koop.
Ik heb deze tassen, gebruik ze momenteel niet, de nieuwe Vaude tassen zijn van dunner materiaal hoor, ik vind het prima tassen voor het geld.