Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Aankoop Naturehike Mongar 2 Pers - Forum Wereldfietser

Aankoop Naturehike Mongar 2 Pers

Hoi
Wie heeft met deze tent ervaring.
Naturehike Mongar 2 Persoon Backpacking Tent 3 Seizoen.
Is te koop voor een leuke prijs .
Henk
Ik heb deze vorig jaar gekocht.

Een goedekope kopie van msr hubba hubba nx. Ik ben er erg tevreden van. 't is geen tent om veel mee in de kou en regen te staan (hoge zijwanden, muskietengaas als binnentent, maar wel een toptent voor iets beter weer. Eigenlijk gewoon een hubba hubba nx, met goedkopere materialen en afwerking. Dus als je daar in past/tevreden van denkt te zijn zit je met de mongar even goed, voor een fractie van de prijs. Ik heb zelf maar €65 betaald via Alibaba. Voor dat geld echt een ongelooflijke tent.

Zelf ook op de mongar uitgekomen omdat de hubba hubba op het internet overal wordt aangeprezen. Let wel op, het design van Amerikaanse tenten is voor een ander klimaat dan ons Europese (warm en droog vs nat en kouder), en dus niet altijd even ideaal. Ik heb ook een klassieke tunneltent van Hellsport, dat is toch wel veel aangenamer in herfstcondities.

Ik vind het dus wel een zeer goede tent voor het betere weer. licht, ademend, voldoende ruimte om rechtop te zitten als het toch eens regent. Ik ben zelf 1,91m en pas er net in in de lengte.
Bedankt voor de info.
Ik ga hem gebruiken in voorjaar zomer ,nazomer
En voor Compostela.
Zo moet goed komen.
Ik betaal er 110 inl verzenden.