Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Ortlieb onderdeel - waar te koop? - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Ortlieb onderdeel - waar te koop?

Nee, het lijkt er echt op dat het niet los te koop is.
En ook de haak voorop lijkt niet een standaard reservedeel te zijn, vreemd genoeg wel de halve ellips voor QL2 waarvan ik niet direct zie hoe die kapot of verloren kan gaan.
Als je je QL1 tas om wil smurfen naar een QL 2 is zo'n halve maan wel handig, vooral ook voor als het net niet wil passen en je geen nieuwe tassen wil kopen.
Maar het verbaasd me wel dat de hoeveelheid reserve/vervangingsonderdelen minder wordt naarmate het aanbod aan tassen zich uitbreidt.
_Peter_ schreef:
vr 29 jan, 2021 23:11
Maar het verbaasd me wel dat de hoeveelheid reserve/vervangingsonderdelen minder wordt naarmate het aanbod aan tassen zich uitbreidt.
Misschien is het eerste niet een gevolg van het tweede maar kopen mensen nu sneller een nieuwe tas als er een gaatje in de oude zit.
Met andere woorden, het is een mode (weg-werp) artikel geworden. Ik denk dat de oprichters dat 40 jaar geleden niet voor ogen hebben gehad. Jammer dat degene die het produkt gebruiken waar het voor gemaakt en bedoeld is nu een beetje in de steek gelaten worden.