Additionally, paste this code immediately after the opening tag: hondenfietskar - Forum Wereldfietser

hondenfietskar

Ik heb meerdere berichten gezien over fietskarren, maar kan ze even niet snel in een rubriek hier vinden. Vandaar even opnieuw begonnen. Sorry hiervoor.

Ook wij overwegen om onze wat oudere hond mee te nemen op fietsreisje door NL, maar .... wil ze wel in een kar mee hobbelen...?!?!

Is er iemand die een kar zou willen lenen om te kijken of het bevalt? We zijn heel erg netjes op onze eigen spullen, dus zeker op die van een ander. Als iemand een verhuurbedrijf weet in Gelderland zou het ook mooi zijn.

Groeten,
Wim en Corrie
Lunteren
probeer het eens bij de fietsverhuurder in Lunteren.
Bijna iedere fietsverhuurder heeft ook hondenkarren.
En anders hier,
https://hoegen-fietsverhuur.nl/assortiment/
Hallo, slim om eerst uit te proberen. Ben benieuwd hoe de hond het vindt. Sien gaat er best graag in, is het van pup af aan gewend. Het liefst loopt ze langs de fiets mee. Ik vind het bij hogere temperaturen en langere afstanden fijn om de kar te hebben. Ik weet geen verhuurders op de Veluwe, maar zag gelukkig al een tip voorbij komen. Succes en plezier!
Jammer, maar ik zit in België ... anders kon je mijn zelfgemaakte kar zeker uitproberen.