Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Voor mijn zelfgemaakte bagage fietskar zoek ik ... - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Voor mijn zelfgemaakte bagage fietskar zoek ik ...

Ed kettingvet schreef:
wo 08 jul, 2020 14:16
Hoe ik hier een afbeelding kan plaatsen weet ik niet maar zal een poging doen.
Die foto kun je hier aan je forumpost toevoegen.

Klik daarbij zodra je een forumpost schrijft op "Bijlage uploaden", kies "Bestanden toevoegen", blader naar waar de foto staat op je pc/tablet/telefoon/etc en klik vervolgens op de knop "Plaats in tekst"
Aha, gevonden ... de boutjes zitten aan de binnenkant v/d behuizing verzonken, langs daar kan men er niet aan.
Dan twee moertjes op een boutje gedraaid en zo heb ik het boutje losgekregen. Gelukt dus.
Dan kan de bijlage functie gebruikt worden voor het eindresultaat ;)
Jurr schreef:
wo 08 jul, 2020 14:21
Klik daarbij zodra je een forumpost schrijft op "Bijlage uploaden", kies "Bestanden toevoegen", blader naar waar de foto staat op je pc/tablet/telefoon/etc en klik vervolgens op de knop "Plaats in tekst"
Aantal keer geprobeerd, reactie geschreven, bestand gekozen-->plaats in tekst--> versturen ... reactie was geplaatst, afbeelding echter niet.
Ed kettingvet schreef:
wo 08 jul, 2020 18:35

Aantal keer geprobeerd, reactie geschreven, bestand gekozen-->plaats in tekst--> versturen ... reactie was geplaatst, afbeelding echter niet.
Even de tijd gunnen om de afbeelding te versturen. Als er na klikken op 'Plaats in tekst' een code, die verwijst naar je plaatje, in je tekstvak waar je getypt hebt verschijnt heb je lang genoeg gewacht. Zo niet, nog even iets extra tijd gunnen.
Velcro als bevestiging van een geconcentreerde massa (fietslicht/batterij) op iets dat veel schokt (bagagekar) gaat zich loswerken.
En zelfklevend / lijm, veruit de meeste lijmen zijn niet watervast.
Hopelijk hoor je het vallen ;)
GMS21 schreef: Velcro als bevestiging van een geconcentreerde massa (fietslicht/batterij) op iets dat veel schokt (bagagekar) gaat zich loswerken.
En zelfklevend / lijm, veruit de meeste lijmen zijn niet watervast.
Hopelijk hoor je het vallen ;)
Dat heb ik inderdaad gemerkt toen ik het licht had bevestigd op de kar, velcro word het niet.
En er is nog een ander probleem ... de behuizing van de elips is van achter dan wel vlak, maar het lipje om de behuizing los te kunnen maken om bij de batterijen te komen steekt wat naar achter uit. Zal dus wat opvulling moeten voorzien.
Er is nog een andere mogelijkheid ... toch bevestiging met de boutjes.
Moet dan wel 2 gaatjes door de transportbox van het karretje boren en dan zit ik binnenkant bak met wat uitstekende boutjes. Wil dat zo liever niet maar is wel de veiligste oplossing ... nog effe verder piekeren dus.
Optie:
- plaats een beugeltje op de kar, die je met boutjes vastmaakt van binnen naar buiten, platkop aan de binnenkant. Dan steekt er aan de buitenkant een boutje met moer uit, maar is de binnenkant glad.
- momteer met (de orginele?) boutjes de lamp op het beugeltje.

Als je een beugeltje gebruikt met deze vorm, moet het stevig genoeg zijn:
..... _________
___/ ............. \___

Bovenaanzicht, de bovenkant is de achterkant waar je de klamp monteert, de korte lipjes aan de zijkanten zijn de montagepunten aan de kar.
Merci allen voor advies, het is inmiddels opgelost, toch gekozen voor bevestiging met boutjes.
Amper 2 maanden in gebruik ... Uiteindelijk blijkt de spanninga elips een miskoop. Deze gaat regelmatig spontaan branden en uitzetten lukt dan niet. Blijkbaar rommel dus.