Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Goede slot die niet te zwaar is? - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

Goede slot die niet te zwaar is?

Leon schreef:
za 12 dec, 2020 15:48
...
* zorgen dat je een reisgenoot hebt die op je fiets past als je de winkel binnengaat of die zelfs boodschappen voor je doet.
...
Samen op fietsvakantie gaan heeft mijn voorkeur. Niet alleen om samen dingen te ervaren, maar ook om gezamenlijke spullen, zoals kookgerei, gereedschap en een slot, te delen. In dat geval gaat er een simpel en licht spiraalslotje mee. Maar het lukt niet altijd om iemand mee te krijgen.
willem.m schreef:
za 12 dec, 2020 15:31
De tijd die ik uitspaar met het niet-zoeken naar het ultieme 'lichtgewicht maar onkraakbare' slot kan ik besteden aan fietsen of andere leuke dingen.

P.S.
Het is "Goed slot dát niet te zwaar is?"
Niet als het zeikweer buiten is :P En zaken uitzoeken (voor mezelf of voor een ander) vind ik leuk.

P.S.
Ik ben het topic niet begonnen.
willem.m schreef:
za 12 dec, 2020 15:31

P.S.
Het is "Goed slot dát niet te zwaar is?"
nee hoor, zonder streepje op de "a" maar het is je vergeven :twisted:
Nog een optie... liep er toevallig tegenaan.

https://thebestbikelock.com/best-u-lock ... ck-review/

Ik vind het een lomp ding, maar 475 gram voor een ART** kan voor anderen (bijv. met grote tassen ;)) interessant zijn :)
Fedor schreef:
ma 14 dec, 2020 21:41
Nog een optie... liep er toevallig tegenaan.

https://thebestbikelock.com/best-u-lock ... ck-review/

Ik vind het een lomp ding, maar 475 gram voor een ART** kan voor anderen (bijv. met grote tassen ;)) interessant zijn :)
Ik vind hem nog al prijzig voor de 5 seconden waarbinnen ze hem doorgeknipt hebben 😏
Fietsert7 schreef:
za 19 dec, 2020 12:19
Ik vind hem nog al prijzig voor de 5 seconden waarbinnen ze hem doorgeknipt hebben 😏
Prijzig zeker, maar de ART**-versie hebben ze in het tweede filmpje niet doorgekregen, ook niet met scharen die de gelegenheidsdief zeker niet bij zich heeft.

Als je op de ART-site kijkt is er nu overigens nog maar 1 versie die ** heeft.
Fedor schreef:
za 19 dec, 2020 13:51
Fietsert7 schreef:
za 19 dec, 2020 12:19
Ik vind hem nog al prijzig voor de 5 seconden waarbinnen ze hem doorgeknipt hebben 😏
Prijzig zeker, maar de ART**-versie hebben ze in het tweede filmpje niet doorgekregen, ook niet met scharen die de gelegenheidsdief zeker niet bij zich heeft.

Als je op de ART-site kijkt is er nu overigens nog maar 1 versie die ** heeft.
Je hebt gelijk! De 2e video had ik niet meer bekeken :)