Additionally, paste this code immediately after the opening tag: E-reader voor vakantiefietser? - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

E-reader voor vakantiefietser?

Kobo Glo met stevig hoesje heeft reeds vele tochten/vakanties overleefd.
Opladen voor vertrek en ik kan er een paar weken mee voort.
Ik ben er nog steeds blij mee.
Ruud-H schreef:
do 03 mei, 2018 12:00
Persoonlijk vind ik het scherm van de e-reader veel prettiger aan mijn ogen dan een telefoon of tablet scherm. Veel rustiger en minder fel.
Met een app als Moon+ kun je op een tablet de verlichting goed aanpassen, er is ook een speciale leesstand met minder fel (geler) licht. Achtergrondverlichting vind ik wel praktisch, scheelt bij mij het meesjouwen van een leesbril...
Helaas is deze vakantie de Kindle van mijn vriendin overleden. Een heel bijzonder ding was; we hebben een nieuwe opgehaald bij een Duitse leverancier van elektronica (ik ben toch niet gek?)
Even WiFi zoeken en een uur later stonden alle 30 boeken weer op de nieuwe kindle. Toch wel handig hoor.
egopro schreef:
do 03 mei, 2018 20:03
Helaas is deze vakantie de Kindle van mijn vriendin overleden. Een heel bijzonder ding was; we hebben een nieuwe opgehaald bij een Duitse leverancier van elektronica (ik ben toch niet gek?)
Even WiFi zoeken en een uur later stonden alle 30 boeken weer op de nieuwe kindle. Toch wel handig hoor.
Je kan natuurlijk ook een model nemen waar je gewoon de boeken op een sd-kaart zet en zo makkelijk van toestel wisselt. Scheelt een speurtocht naar wifi en download tijd.
Ik gebruik zelf een Boox ereader die op android draait, voordeel is dat je wat vrijer bent in welke boeken je erop zet en je bent niet gebonden aan één verkopende partij, via de playstore kom je bij alle partijen terecht.
Ow onderhand ben ik weer een tijdje verder. Recent met mijn ouders gesproken die hebben allebei een KoBo deze heeft als groot voordeel dat je er sudoku op kan spelen. Scheelt in mijn geval een puzzelboek meesjouwen