Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Neem je een stoeltje mee op fietsvakantie? - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

Neem je een stoeltje mee op fietsvakantie?

Neem je een stoeltje mee op fietsvakantie?

Peiling eindigde op do 04 jan, 2018 10:28

Jazeker, dat vind ik wel zo prettig
55%
46
Nee, ik ga wel op een plastic zak zitten
10%
8
Nee, ik vind meestal wel een stoel, steen of bank
25%
21
Nee, ik hang niet rond bij de tent (ik fiets liever)
Geen stemmen
0
Nee, ik sta liever (zit al de hele dag op mijn zadel)
1%
1
Wat een stomme vraag (geef mij maar een discussie)
2%
2
Anders...
6%
5

Nee nog niet zo lang geleden kon je een enqete invullen, zijn doel was de markt te verkennen of het de moeite was een stoeltje te ontwerpen.
WimB schreef:
ma 15 jan, 2018 20:50
Nee nog niet zo lang geleden kon je een enqete invullen, zijn doel was de markt te verkennen of het de moeite was een stoeltje te ontwerpen.
Oja, dat andere topic.
Bij mij varieert het waar ik naar toe ga of de stoel wel/ niet mee gaat - zou me niet verbazen als dat bij meerdere zo is. naar de UK neem ik hem mee daar er meestal geen picknicktafel of iets op de camping is en ik met het naderen van de halve eeuw het toch wel prettig vind na het fietsen hoog te zitten. aanstaande zomer neem ik hem niet mee daar in de US de meeste NP/ SP genoeg picknicktafels hebben en voor die enkele keer dat het er niet is neem ik maar genoegen met mijn zit matje.
Ja, na een intensieve tocht is er toch niets lekkerder dan onderuit voor je tentje genieten van een koud drankje in een stoeltje. Steun in je rug is wel zo fijn op dat moment.