Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Nordisk Svalbard 1SI gezocht - Forum Wereldfietser

Nordisk Svalbard 1SI gezocht

Hallo fietsers en kampeerders,

Iemand onder jullie toevallig ervaring met deze tent en daarnaast nog iemand die op het punt staat deze te verkopen?

Ik zoek deze tent als test en het liefst gebruikt om de kosten te drukken.

Groet,
Paul
Ik heb de Svalbard 1 pu. Ik ben momenteel 117 dagen onderweg en heb deze tent vrijwel iedere dag al opgezet. Ik vind hem zeer ruim voor een 1-persoonstent. Als ik wil passen alle 6 mijn tassen in de tent, 2 in de vestibule en de rest in de tent zelf. Komt geen enkel water door, enkel wat condensatie maar dat heb je met vrijwel iedere tent. De "deur" van de binnentent met de extra rits om enkel gaas of ook de nylon te hebben maakt de tent ook geschikt voor variërende temperaturen. De binnentent en buitentent zijn met verscheidene centimeters gescheiden, behalve als de flap van de buitentent openstaat raken beide delen elkaar ligt langs de kant van de flap. Niet de lichste tent maar tot nu toe zeer tevreden over. Ik gebruik iedere keer ook wel het bijpassende grondzeil. De SI lijkt me minder robuust door gebruik van lichter materiaal, maar dit is misschien een foute visie van mij.
Dank voor je reactie. Ik zal de PU eens overwegen. Bedankt!
Nu op MP !

Robuustheid komt mij niet als minderwaardig ( ? ) over bij mijn Pasch , die dacht ik ook van dunner materiaal is dan de PU . ( maar er is een nog lichtere . . ? )

En misschien bent U al lang geslaagd . .

Trouwens ; om een slaapmat L te kunnen accomoderen KAN een uitsparing ( welke je weer dichtmaakt met een 3-hoekige "pocket" ) in de binnentent uitkomst bieden .

Succes .