Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fiets shirt Utrecht? - Forum Wereldfietser

Fiets shirt Utrecht?

Op mijn fietstochten kom ik regelmatig fietsers uit bijvoorbeeld Zeeland of Friesland met een mooi fietsshirt van hun provincie .
Heeft Utrecht ook zo iets?
Zou er graag een willen kopen , weet iemand waar?
Klaas de Pelgrim
tip: informeer eens de provincie Utrecht. ik denk dat je via P&O (personeelszaken) wel bij iemand van de PV (personeelsvereniging) uit kunt komen en die moet je vraag toch kunnen beantwoorden. (heb er zelf ooit 6 jaar (met plezier!) gewerkt, maar weet geen naam voor je en herinner me niks over een wielershirt) (alhoewel, informeer eens bij de fysiotherapeut die de fitness doet (Peter?), maar is die er nog nu ze in het vm. Fortis gebouw zitten?)

het is wel vakantieperiode en het zijn ambtenaren... dus ik weet niet hoe snel je succes hebt :lol:

groet! hoogframe
hoogframe schreef:het is wel vakantieperiode en het zijn ambtenaren... dus ik weet niet hoe snel je succes hebt :lol:
Vandaar dus dat je ze zo veel ziet fietsen :D
Mocht je wat gevonden hebben, ik ben zelf ook wel nieuwsgierig naar het antwoord.
Hier ook, ik woon dan wel tegenwoordig in Hilversum, maar geboren in Utrecht, dus blijft het hart daar toch een beetje hangen...
Afbeelding
Ik weet niet hoe dat werkt bij de KNWU, maar zijn er geen provinciale selecties, die dan in een provincieshirt fietsen? Dan zou je via de KNWU misschien informatie kunnen krijgen?
Je zou het ook kunnen navragen bij deze Utrechtse wielervereniging https://www.cs030.nl
Ik ben zelf lid van TC Breukelen de meeste clubs hebben Sponsorshirts .
Ik zoek echt een shirt zonder reclame, ik weet dat er shirts zijn van de start van de Giro en de tour de France maar die zijn met start datum.
Ik wil gewoon laten zien dat ik uit deze toffe provincie kom.
Ik heb de provincie benadert dus ben benieuwd wat te horen.
Klaas
Ik ben zelf geen stylist of mode-goeroe, maar ik zou toch inderdaad een shirt verwachten met de provincievlag erop, dus mooi rood-wit, misschien nog de naam utrecht er ergens bij en inderdaad zeker geen jaartal of logo van evenementen.
Het zal waarschijnlijk niet al te moeilijk zijn om zelf te ontwerpen, maar dat laat ik toch liever aan experts op dat gebied over. Laat mij het maar dragen, dat is spannend genoeg.

Je ziet inmiddels wel veel gele shirts van de tourversies en dito (andere kleuren) shirts van de jaarlijkse giro ritten, maar dat heeft ten eerste iets meer met de stad te maken en wat minder met de provincie, en het is nogal vol met sponsoring.
Evt zou je een "blanco" fietsshirt kunnen nemen en die laten bedrukken. Voor zover ik weet is de bedrukking niet ademend maar wel slijtvast. Ik neem tot slot aan dat een fietsshirt erg elastisch is , dat is dan wel een punt om rekening mee te houden of dat een geschikte ondergrond is.
Ik Zazzle, dwz ik heb een winkeltje op die site met wat kleding met m'n tekeningen van dieren en planten. Ik krijg spontaan nu zin om een Utrecht shirt te maken aangezien er kennelijk een markt voor is, alleen kun je bij Zazzle dus geen wielershirts laten bedrukken...en Klaas wil geen tshirt volgens mij!
Er zijn wel wat websites die jerseys bedrukken, maar dan moet je er minstens tien laten maken denk ik. Of per stuk wordt het dan aardig duur.
Hopla gevonden, staat alleen wel tour de france op maar wel in het klein! Een mooi shirt!

https://www.wieleroutfits.nl/proteam-wi ... ielershirt