Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Pluim voor Soellaart - Forum Wereldfietser

Pluim voor Soellaart

In april 2013 kocht ik bij Soellaart een Exped Synmat UL slaapmat. Bij inspectie en oppompen van de slaapmat verscheen er een grote bult, kennelijk door een lek tussen de banen.
Soellaart stuurde zonder probleem een nieuwe slaapmat ondanks de verlopen Exped-fabrieksgarantie van 2 jaar. Prima service van Soellaart!!
@Wum, is dat Soellaart uit de Kleine Houtstraat 49 -53 in Haarlem?
Ik had precies hetzelfde probleem met m'n Exped. Ook zonder enig probleem een nieuwe opgehaald bij Jan Soellaart. Wereldzaak met ouderwetse service en mensen met verstand van zaken. Stukken beter dan Bever Haarlem!
De enige goede oplossing met die Exped matjes zou wat mij betreft zijn, je geld terug krijgen. Steeds met een nieuwe naar huis waarvan je weet dat hij weer stuk gaat is op een gegeven moment geen oplossing meer...

Maar fijn dat je blij bent met je winkel natuurlijk.
bonkers schreef:... Jan Soellaart. Wereldzaak met ouderwetse service en mensen met verstand van zaken. Stukken beter dan Bever Haarlem!
Dan noem je ook wel twee uiterste op. Een grote keten met Engelse aandeelhouders (Lion Capital) die winstmaximalisatie wil zien of een familiebedrijf met mensen die zelf buitensporters zijn.

Ik herinner me dat ik in 1995 in het centrum van Barth iets stond te noteren, stopte er 2 andere fietsers met bagage bij me. "Jij moet ook wel een Nederlander zijn". Was Soellaart die ook langs de Oostzee aan het fietsen was :wink:
Bert, yep, idd Soellaart uit de Kleine Houtstraat uit Haarlem (destijds via internet gekocht).Groet Wum
Ik kreeg van Bever sport in Utrecht ook gelijk een nieuwe na dat de garantie al ruim was verlopen.
Bij mij vloog bij het leeg lopen alle dons er uit leek steeds wel of ik een kip had geplukt.
En er zijn mensen die op bepaalde merken terecht of onterecht kritiek hebben maar ik slaap ontiegelijk lekker op mijn Exped .
Klaas
Ook ik sliep voortreffelijk op Exped-matjes, totdat de lasnaad sprong en die beruchte bult verscheen. :lol: Dan mag Soellaart een uitstekende service geven, maar als je halverwege je reis een vervangend matje moet zoeken heb je daar weinig aan.