Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Koffie maken - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Koffie maken

Ave Gone schreef:
Het was Picard die om 11.33 schreef:Yep ik heb hem! :D En thuis uitproberen is een goed idee! Maar ben natuurlijk ben ik benieuwd hoe het "in het veld" zal gaan.
Het is nu vijf uur geweest. Het schijnt nogal veel werk te zijn dat apparaat. :shock:
Of het is hem vergaan als de foto's van Travelmaster :wink:
Afbeelding
Koffie? Dat doen we zo. :wink:
Geweldig he. We grossieren in lichtgewicht oplossingen, maar VAN DE KOFFIE BLIJVEN AF!!

:lol: :lol:
Meer zelfs, waarom heb je anders die lichtgewicht spullen nodig? Voor je koffie + uitrusting te kunnen meesleuren, juist :-)
Picard schreef:dit is anders ook wel handig

http://www.poptopshop.nl/a-25161519/opv ... ter-groen/
Die heb ik maar ben er niet kapot van. Erg instabiel.
Ave Gone schreef:
Het was Picard die om 11.33 schreef:Yep ik heb hem! :D En thuis uitproberen is een goed idee! Maar ben natuurlijk ben ik benieuwd hoe het "in het veld" zal gaan.
Het is nu vijf uur geweest. Het schijnt nogal veel werk te zijn dat apparaat. :shock:

+1

maar inderdaad ben eigenlijk wel benieuwd hoe het smaakt, ookal drink ikzelf bijna geen koffie
Vandaag koffie uit Turks potje gedronken. Lekker en ook een optie voor vakantie.
Lees net in de Zwerfkei nieuwsbrief dat er aanstaande zaterdag demonstraties zijn voor het zetten van koffie tijdens de buitensport. Misschien een ideetje?
Maurice schreef:Lees net in de Zwerfkei nieuwsbrief dat er aanstaande zaterdag demonstraties zijn voor het zetten van koffie tijdens de buitensport. Misschien een ideetje?

Goei tip Maurice! Bedankt. Helaas/ gelukkig ben ik dan op de fiets (Hemelvaarttocht) :D
En?
eindgebruiker schreef:En?
Op dag 1 al in de grijze container geflikkerd! Wat een onding!!

--- einde onderwerp ----
Haha, fantastisch! En hoe ben je de rest van het weekend doorgekomen, zonder koffietools?
Picard schreef:
eindgebruiker schreef:En?
Op dag 1 al in de grijze container geflikkerd! Wat een onding!!
--- einde onderwerp ----
Toch bedankt voor de test!
En wwat heb je nou geleerd..?

:lol: :lol: :lol:

Maar: respect for trying!
ons fietskampeer-koffierecept is:
- pannetje (dat je toch al meehebt)
- brandertje (idem)
- twee bekers
- pot 'nepcafé' espresso (heel fijn poeder) en lepeltje
Kan je zo sterk maken als ieder wil en zelfs bijna sneller (en hoe hollands, ook goedkoper) dan een horecafé.
hans-l schreef:ons fietskampeer-koffierecept is:
- pannetje (dat je toch al meehebt)
- brandertje (idem)
- twee bekers
- pot 'nepcafé' espresso (heel fijn poeder) en lepeltje
Kan je zo sterk maken als ieder wil en zelfs bijna sneller (en hoe hollands, ook goedkoper) dan een horecafé.
+1
Al vergeet je de aansteker nog...

Maar het topic gaat zo te lezen niet echt over een lichtgewicht uitrusting. :wink:
Aansteker? Firesteel! Yeah!
firesteel: weer wat geleerd :)
aansteker: dat komt als niet-roker niet bij me op ... lucifers had er voor de volledigheid bij gemoeten.
Maar wel een idee want we hebben wel eens vochtige lucifers gehad.