Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Vaude fietstas met ritssluiting op zijvak nog verkrijgbaar? - Forum Wereldfietser

Vaude fietstas met ritssluiting op zijvak nog verkrijgbaar?

Hallo allemaal !

Komende zomer ga ik met mijn vriend op fietsvakantie naar Kroatië. De laatste keer dat wij gingen kon ik een Vaude Aqua back plus tassenset lenen met een zijvakje met ritssluiting. Deze bevielen super goed. Nu wil ik zelf een tassenset aanschaffen en ben ik eigenlijk opzoek naar dezelfde. Ik kan echter alleen maar Vaude Aqua back plus tassen vinden met een rolsluiting op het bijvakje. Weet iemand of deze set ook nog ergens verkrijgbaar is met een ritssluiting? Eventueel tweedehands.

Groetjes, Zoey
Hoi Zoey,

Bedoel je deze?
http://www.futurumshop.nl/vaude-discove ... lack.phtml
Ik ben er erg tevreden over.
Groet Charlot
Bedankt voor jullie reacties !
Ik bedoelde deze: http://www.fietstascenter.nl/product/41 ... F3uzvD_BwE

Maar dan met ritssluiting op het zijvakje in plaats van een rolsluiting.

Nu vind ik deze tas er ook mooi uit zien en zie ik dat deze ook 52L inhoud heeft totaal. Zijn er nog meer mensen met ervaring met de Discover pro?

Groetjes Zoey
Drie :!: sets achtertassen versleten in de afgelopen jaren. Ik gebruik ze dagelijks enjaarlijks voor vakanties. Inmiddels overgestapt naar de Ortlieb city. Ondanks dat Vaude mij twee keer nieuwe tassen heeft gegeven ben ik gestopt nadat de lasnaden bij de laatste set loslieten.
Ik mis de handige extra vakjes, maar natte spullen na een dag in de regen fietsen is niet leuk. :cry:
Nee dat begrijp ik ! Ik las al meerdere negatieve recensies gelezen op internet. Dus ben toch nog steeds opzoek naar de Vaude Backroller Plus met rits op het zijvakje.. Als iemand weet waar ze te krijgen zijn... Ik hoor het graag !
Met ritssluiting is gewenst. Ik zou ook altijd die van Mario kiezen (met rolsluiting), maar daar vraagt TS niet om.
Ik heb zelf de Vaude discover, variant van ongeveer 6 jaar geleden. Ik gebruik de fietstassen 3x per week voor naar mijn werk. Sinds een jaar niet meer voor fietsvakanties omdat ze inmiddels beiden niet meer waterdicht zijn. Op zich ben ik altijd erg tevreden geweest over de tassen met name het vakje bovenop met rits is erg handig. Maar over de lengte van de tas zitten twee naden. En juist deze naden gaan wijken waardoor de tas niet meer waterdicht is.

Ik heb nu de aqua back met rollersluiting voor de vakanties en deze heeft niet deze naden.