Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Voor fietsvakantie Thailand, powerbank of via naafdynamo? - Forum Wereldfietser

Voor fietsvakantie Thailand, powerbank of via naafdynamo?

Hallo fietsers,

Als groentje wbt fietsvakantie Thailand en allerlei snufjes voor het opladen van mijn
mobiel, gps etc zou ik heel graag wat advies krijgen.

Wat kan ik het beste gebruiken als ik mijn mobiel en gps wil opladen tijdens mijn 4 weken fietsvakantie in midden/zuid Thailand.

Voordelen/nadelen van bv een powerbank of voorziening op de naaf van mijn dynamo? Graag in niet al te moeilijke technische taal..... :-(

Ben niet blond, maar sommige details gaan me echt boven mijn pet.
Alvast bedankt voor de reacties.

Gr... TW (San)
ik verwacht dat je niet gaat kamperen dus waarom geen niet in het hotel opladen?
Vorig jaar gefietst in Myanmar, Thailand, Laos. Uit voorzorg een oplader ( Zzing ) gemonteerd, maar dat bleek overbodig. Elk guesthouse had wel een stopcontact om telefoon, netbook, I-Pod en accu's op te laden.

Wio
Wel handig om hier een multistekker met verlengkabels te kopen want stopcontacten staan soms op de meest onhandige plekken in de guesthouses.
TravelWoman schreef:Hallo fietsers,

Als groentje wbt fietsvakantie Thailand en allerlei snufjes voor het opladen van mijn
mobiel, gps etc zou ik heel graag wat advies krijgen.

Wat kan ik het beste gebruiken als ik mijn mobiel en gps wil opladen tijdens mijn 4 weken fietsvakantie in midden/zuid Thailand.

Voordelen/nadelen van bv een powerbank of voorziening op de naaf van mijn dynamo? Graag in niet al te moeilijke technische taal..... :-(

Ben niet blond, maar sommige details gaan me echt boven mijn pet.
Alvast bedankt voor de reacties.

Gr... TW (San)
Hallo allen,

Helder en duidelijke reacties.... thanx :D

Gr
TW