Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Therm-A-Rest Trekker Chair of Lounge compatibel - Forum Wereldfietser

Therm-A-Rest Trekker Chair of Lounge compatibel

Beste forumleden,

Heb als slaapmat een Mammut Comfort Pump Mat LW (193x65x7.5cm).
Zou gedurende onze vijf à zes weken durende fietstocht naar Compostela graag beschikken over een stoeltje/zeteltje.

Mijn vraag aan jullie is of ik mijn slaapmat ook kan gebruiken als ik een Therm-a-rest trekker chair of lounge aanschaf? Misschien is dit ook helemaal geen optie.

Wat zijn de ervaringen van anderen met de Mammut Comfort Pump Mat?

Vriendelijke groeten,
Luc
Mag ik ff een off topic vraagje stellen, ik lees veel mensen die zulk soort trips maken, met een echt einddoel, maar ik lees niet gauw over de terugreis..

Ik zou ook graag een keer naar Compostela rijden maar terugrijden (eigenlijk heen al niet eens) heb ik de tijd niet voor, hoe doen jullie dat allemaal..?
Vliegtuig/trein voor terugreis.
Of specifiek voor onder andere Santiago, http://www.fiets-vervoer.nl/

grts

-------------

Wat betreft het stoeltje, ikzelf heb er vorig jaar ook één aangeschaft. Tijdens mijn 4weekse trip toen, welgeteld 2 keer gebruikt. Op verschillende campings zijn er stoelen of bankjes ter beschikking. Ik vond het ook altijd riskant om mijn (kostbaar) matje in de stoelhouder te steken en er buiten mee in het gras te zitten (kans op lekken...)

grts

Frank
brAllezCycles schreef:Mag ik ff een off topic vraagje stellen
Nee. Je vraag heeft geen enkele relatie met het onderwerp wat hier besproken wordt. Je kunt je vraag stellen in een ander topic met het onderwerp van je vraag, of je opent er een nieuw topic voor. /r