Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Externe accu - Forum Wereldfietser

Externe accu

Ik begrijp dat ik een cache battery nodig heb om mijn IPhone op te laden met een Busch/Muller E-Werk omdat een IPhone constante stroom vraagt. Mijn vraag is of ik ipv een Busch/Muller cache battery (prijzig) ook een externe accu voor IPhone kan opladen of wil zo'n ding ook een constante stroom?
Kan een Duracell Powerpack (€ 30,-) je van nut zijn?
LHTJoost schreef:Ik begrijp dat ik een cache battery nodig heb om mijn IPhone op te laden met een Busch/Muller E-Werk omdat een IPhone constante stroom vraagt. Mijn vraag is of ik ipv een Busch/Muller cache battery (prijzig) ook een externe accu voor IPhone kan opladen of wil zo'n ding ook een constante stroom?
Stelregel: als er geen display opzit kan het ding ook niet komen zeuren over het onderbreken van de laadspanning met een overbodige mededeling.

(maar als het ding Li-ions laad zal er al wel een boel beperkende electronica inzitten)
nvt
wij hebben een e-werk.
die laadt een powermonkey op (setting e-werk is geloof ik 5.6V en 500mA, als je dat zeker wilt weten: vraag even, dan kijk ik vanavond even).
die powermonkey laadt op zogauw je hard genoeg rijdt.
daarna kun je de powermonkey (of alle andere bufferaccu's) gebruiken om je apparaat op te laden.
tijdens het fietsen, of 's avonds bij de tent.
wij gebruiken het om onze telefoon, camera-accu's en lampjes op te laden.
(vroeger standaardiseerden we op AA batterijtjes, nu op USB oplaadbaarheid.)
peterv schreef:Je telefoon laadt wel op maar hij is eigenlijk te goed/te snel zodat hij opmerkt dat de laadstroom onderbroken wordt.
Betekent dat, dat de telefoon ondanks de melding toch gewoon oplaadt?
nvt