Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Camper garage - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Camper garage

Mais Oui Monsieur Leon!
En ce cas on prend la biciclette!
Daarom nemen we juist de fiets overal mee naar toe.
dunlop schreef:
za 25 jun, 2022 21:39
..
OK. Dit is allemaal flauwekul. Maar je fietsen in een camper zetten, en daar een bericht over maken op dit forum, is ook flauwekul.
https://twitter.com/Clark1995Clark/stat ... 8634492929
Het ging er toch om dat hij voor een paar tientjes zijn fietsen kan meenemen. Wat is daar mis mee.
Leon schreef:
zo 26 jun, 2022 09:39
Precies.
5310 berichten over je fiets in het vliegtuig en nu één over in de camper. Waar zit het probleem dan?
Probleem 1 is eerst vliegen, en dan gaan fietsen. Maar goed, het gaat over mensen die een aantal dagen, weken of maanden ergens gaan fietse

Dit bericht gaat over iemand die met een camper reist, en voor het gemak, of het leuk, fietsen meeneemt.
Dat is dus niet met de fiets de wereld verkennen.
Overigens ben ik van mening dat de camper een belangrijke oorzaak is van het afnemend aantal campings in een aantal landen. (We hebben onze eigen plee aan boord, dus waarom betalen voor een camping?)
Een caravan heeft ongeveer dezelfde plee als een camper. Dus ik kan me niet voorstellen dat de reden is.
Wij gebruikten zeker de laatste jaren het toilet in de caravan voor 100%. Je eigen toiletje je moet eens weten hoe fijn dat is.
Vooral als we onderweg waren naar mijn fiets vakantie bestemming dikke vinger voor de toiletten bij de benzine pompen.
dunlop schreef:
zo 26 jun, 2022 18:41

Probleem 1 is eerst vliegen, en dan gaan fietsen.

[...]

Overigens ben ik van mening dat de camper een belangrijke oorzaak is van het afnemend aantal campings in een aantal landen. (We hebben onze eigen plee aan boord, dus waarom betalen voor een camping?)
Na al die anti-vliegtuig topics nu ook een anti-camper topic?

Komt er ook nog feedback op de dieselmotor die er ongetwijfeld in ligt...?

;)

@ Poppink: Fijne vakantie!
WimB schreef:
zo 26 jun, 2022 19:06
Een caravan heeft ongeveer dezelfde plee als een camper. Dus ik kan me niet voorstellen dat de reden is.
Wij gebruikten zeker de laatste jaren het toilet in de caravan voor 100%. Je eigen toiletje je moet eens weten hoe fijn dat is.
Vooral als we onderweg waren naar mijn fiets vakantie bestemming dikke vinger voor de toiletten bij de benzine pompen.
Toen ik ooit op dit forum terecht kwam las ik verhalen van wereldfietsers die niet bang waren voor een beetje afzien en avontuur. Toen kwamen de e-bikers en begon ik toch wel te twijfelen wat voor forum dit eigenlijk is. Langzaam maar zeker komt het besef dat ik hier eigenlijk nog weinig te zoeken heb...
dunlop schreef:
za 25 jun, 2022 19:08
Hoe diep kan een clubje zinken.
Waarom zo negatief.

Het plaatsen van de startpost is niet bepaald een verenigingsactiviteit geweest. Poppink heeft de moeite gedaan om het te melden, ik kan daar absoluut waardering voor opbrengen want ik heb een idee opgedaan voor een volgende fietsendrager.

Ook als niet-lid van 'het clubje' kun je hier berichten posten. Dat is toch heel gastvrij. Als je berichten wilt posten over mooie reizen in verre landen kun je dat hier zomaar doen.
Over fietsendragers gesproken:

Mijn ervaring met een Thule, waarvan de wielsteunen inklapbaar zijn is niet zo positief.
De drager is erg zwaar en het is geen feest deze op de trekhaak te monteren.

Ik ben erg blij met de Spinder.
Een naar verhouding lichte drager die de fietsen goed bevestigt en voor een schappelijke prijs op marktplaats te koop is.