Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Reisverhalen+bestemmingen: Noord- en Zuid-Amerika splitsen? - Forum Wereldfietser

Reisverhalen+bestemmingen: Noord- en Zuid-Amerika splitsen?

De laatste tijd ben ik op zoek naar informatie over fietsen in de Verenigde Staten, en misschien Canada. Op dit forum kun je per gebied (continent) kiezen: handig. Ik zou het prettig vinden als Noord-Amerika in één onderdeel zou staan, dus niet samen met Zuid-Amerika. De meeste fietsers zullen toch kiezen voor één van beide continenten als bestemming, dus ook voor degenen die naar Zuid-Amerika willen gaan, lijkt me zo'n splitsing een voordeel.
Goed idee?
Dat lijkt me wat overdreven. Als je op de betreffende pagina kijkt (viewforum.php?f=13#start) zie je dat je dan op één pagina alle discussies ziet waar de afgelopen bijna vier jaar aan bijgedragen is. Ook is er afgelopen jaar maar aan 17 discussies daar bijgedragen.
Andere subfora zouden eerder voor splitsing in aanmerking komen.
Lijkt me niet, ik ben eerder een voorstander van 'minder minder minder' zolang het gaat over het aantal subfora.

Allemaal hokjes waar maanden tot zelfs jaren niets nieuws geplaatst is nodigen niet bepaald uit tot nieuwe activiteit lijkt me.

Zo zouden alle 'Fiets&transport' forumonderdelen wat mijn betreft best samengevoegd kunnen worden. En 'Achtergrond' zou wat mij betreft best onder 'Kletspraat' mogen.
'Achtergrond' is een apart type rubriek, met berichten die daarnaar door de moderator worden verplaatst. De berichten daarin worden niet in lijstjes zoals 'Actieve onderwerpen' getoond.
Eens met de anderen.

https://www.crazyguyonabike.com/ werkt trouwens wel met specificatie naar land, dus het kan wel. Maar op die website staan heel veel reisverhalen, in tegenstelling tot dit forum.

Tags zouden een oplossing kunnen zijn om makkelijker relevante topics en bijdragen te vinden, maar de forumsoftware voorziet daar niet in.
Het zou al aardig zijn als aperte taalfouten en andere onvolkomenheden uit onderwerptitels worden gehaald. (Tip voor een AI-bot?)