Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Financiele bijdrage niet-leden aan in stand houden forum? - Pagina 8 - Forum Wereldfietser

Financiele bijdrage niet-leden aan in stand houden forum?

145 berichten
Eric op de Fiets schreef:
do 24 nov, 2022 19:35
Zeker niet alle reacties zijn een reclame voor de winkel. Die winkel is inmiddels open en echt wel een bezoekje waard.
Zeker een bezoekje waard.

En er komt vast wel een keer een advertentie in het tijdschrift. Of stond die er reeds en heb ik die gemist in de afgelopen nummers? (-:
Leon schreef:
vr 11 nov, 2022 09:29
Bert van Sprang schreef:
vr 11 nov, 2022 09:18
Ik wil ook wel eens de mening van die laatste groep horen.
Helemaal mijn idee!
O, ook het mijne hoor. Helaas neemt het aantal mensen dat openlijk zijn/haar mening op internet wil geven al jaren niet meer toe, maar af.
Als je de mening van "zwijgzame meelezers" wilt pijlen dan is een Poll een beter idee.

Voor veel fora incl. die forum is het handig als je vaak inlogt/notificaties hebt aan staan. Doe je dat niet dan is de thread alweer een andere kant op gegaan of is de mening die je wilt geven al verkondigd. Voor dat laatste zijn "likes" enigszins een alternatief.
daulagari schreef:
zo 27 nov, 2022 10:47


Als je de mening van "zwijgzame meelezers" wilt pijlen dan is een Poll een beter idee.

Voor veel fora incl. die forum is het handig als je vaak inlogt/notificaties hebt aan staan. Doe je dat niet dan is de thread alweer een andere kant op gegaan of is de mening die je wilt geven al verkondigd. Voor dat laatste zijn "likes" enigszins een alternatief.
Een poll vereist meestal dat je eerst moet inloggen, wil je mee kunnen doen.
Als "zwijgzame meelezer" is dat nou net iets dat je niet wilt. Anoniem meelezen, vrijblijvend.
Dat laatste vervalt meestal als je een "like it or do not like" vinkje wilt zetten. Reden voor mij meestal ook om geen reactie achter te laten. Anoniem blijven gaat mij steeds beter af :D

Notificaties lijkt mij meer iets voor sociale media en niet zozeer voor een forum geschikt.
Ik kan ernaast zitten hoor.
Een poll kan ook met een unieke link op een externe site.

Wat mij betreft heeft anoniemiteit weinig te maken met wel of niet inloggen. Ik vermoed dat bijna iedereen z'n account eens heeft aangemaakt als je iets wilt posten.

Als ik het hele topic doorlees is lijkt mij dat er niet veel animo is voor een financiële bijdrage voor niet-leden en dat verbaast met niet helemaal. Je zou er aan kunnen denken van zijn wat geld binnen te halen met advertenties die alleen niet-leden te zien krijgen.
Zó staat het in de laatste WF nieuwsbrief, d.d. een week voor het ALV.

Bijlagen