Additionally, paste this code immediately after the opening tag: HTTP fout bij plaatsen foto's - Forum Wereldfietser

HTTP fout bij plaatsen foto's

Als ik op mijn ene W10 laptop (prive) een fout wil uploaden via "Bijlage uploaden" en "Bestanden toevoegen" dan verschijnt in het veld "Status" de groene balk maar niet het groene vinkje.
Na enig tijd wachten (meerdere minuten) verschijnt dan de tekst "HTTP fout" zonder een aanvullende code.
Dit heb ik sinds afgelopen weekend.

Op mijn andere W10 laptop (zakelijk) heb ik geen probleem.

Wie weet hoe ik dan kan verhelpen?
Klinkt als een lokaal probleem. Cookies en/of cache van browser verwijderen c.q. leegmaken? Andere browser proberen?
test
IMG_0005.JPG
Ik gebruik standaard Chrome. Edge geeft hetzelfde probleem. Soms komt een foto er wel door. Zie de vorige post.
Het tonen van de foto na dubbel klikken doet dan weer heel lang, en soms lukt dat ook niet dan zie ik alleen de bovenste helft.
Na herstarten router en schonen geheugen, geen verbetering.

Andere laptop geeft geen problemen......

Ik vogel nog even verder.
Het is opgelost, ik hoop blijvend.
Ik heb een ander anti-virus pakket geïnstalleerd, nu gaat het goed.
Gooi alle anti-virus programma's van je PC. Windows Defender scoort al een paar jaar erg goed in de testen. Zie deze test. Betaalde pakketten zijn dus niet nodig.
Schaf Windows af en stap over op Linux, dan heb je geen anti virus programma nodig. Tenzij je bestanden uitwisselt met Windows gebruikers. Die moeten beschermd worden :evil:
Of kieper je computer uit het raam. 😉

Ben het trouwens eens met het positieve advies over Defender voor wie Windows draait. Voor een gewone consument zou dat afdoende moeten zijn.
Ben van Bitdefender overgestapt op Avast. Beide gratis. Laptop is nu ook sneller.
Zal naar Defender kijken.
JanH schreef:
za 05 feb, 2022 15:16
Ben van Bitdefender overgestapt op Avast. Beide gratis. Laptop is nu ook sneller.
Zal naar Defender kijken.
Simpel, Avast ook de-installeren.
Windows waarschuwt je dan dat er geen antivirus is en je kan het vervolgens activeren.
Zelf zoeken settings -> security.