Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Herinnering betalen contributie - Forum Wereldfietser

Herinnering betalen contributie

Ik heb zojuist een herinnering gekregen over het betalen van de contributie van komend jaar. Nu heb ik mijn lidmaatschap opgezegd en begin vorige maand al hierover een reactie op de mail gegeven.

Misschien kan er even op die 4 weken oude mail gereageerd worden voordat er nieuwe dreigmails verstuurd worden?

(En excuses dat ik het zo op deze manier op het forum neerkwak, maar als er op de mail niet gereageerd word dan moet ik toch ergens om aandacht gaan vragen :wink: )
Ik had ook een herinneringsmail, terwijl de contributie 3 weken geleden al betaald is. Wellicht dat er in het systeem iets niet helemaal goed gaat?

Roef
Uiteindelijk een reactie gekregen op de 8e, hierop gereageerd en sindsdien is het weer stil. Tot ik zojuist weer een betalingsherinnering kreeg.

Dat zegt volgensmij genoeg over het huidige bestuur, blijkbaar zijn we niet meer dan een hinderlijk nummertje in het systeem en is men te beroerd om met het plebs in gesprek te gaan.
Achter die herinneringen heeft 1 keer iemand gezeten, dat is om het automagisch aan te zetten, dat je bij elke wijziging in de systemen dan ook even alles opnieuw na moet lopen is iets dat niet alleen bij verenigingen als deze vergeten wordt.
Klopt, maar alle andere verenigingen die ik ken worden nog wel door mensen beheert.

De automatische herinnering klopt ook wel, ik heb niet betaald en ga dat ook niet doen.
Ik was helaas een weekje te laat met opzeggen van mijn lidmaatschap en heb ze hierover per mail geïnformeerd. Tot dusverre heb ik alleen een paar automatische herinneringen gehad en een mailtje in de strekking van "Had de statuten maar gelezen".
Tja, te laat opgezegd betekent nog een periode betalen, lijkt me.
En als je niet betaalt kun je geroyeerd worden! (Zie statuten)
Polling schreef: Tja, te laat opgezegd betekent nog een periode betalen, lijkt me.
Dat ben ik met je eens, maar er bestaat ook nog zoiets als coulance. We hebben het hier niet over een maand ofzo te laat, maar over een paar dagen.

Maar blijkbaar is het niet langer "De Wereldfietser is een vereniging voor en door Wereldfietsers" en hecht het bestuur meer waarde aan een strenge regelgeving met commerciële belangen.

Er is tot eind dit jaar betaald, ik kan mij niet voorstellen dat een paar dagen te laat opzeggen enige impact op komend jaar heeft. En los daarvan: hoeveel moeite kan het zijn om op een email te reageren?

Leon schreef: En als je niet betaalt kun je geroyeerd worden! (Zie statuten)
Hoewel dat allicht een beetje veel van het goeie zou zijn, dat zou het betalingsprobleem in elk geval wel oplossen :lol:
Kunnen verenigingszaken op het verenigingsdeel?
Als ik daar toegang tot had, was dat een optie geweest.
headlight schreef:
za 18 dec, 2021 14:06
Als ik daar toegang tot had, was dat een optie geweest.
Hoe komt het dat je geen toegang hebt tot het ledendeel?
bert sitters schreef:
za 18 dec, 2021 14:31
headlight schreef:
za 18 dec, 2021 14:06
Als ik daar toegang tot had, was dat een optie geweest.
Hoe komt het dat je geen toegang hebt tot het ledendeel?
Goeie vraag, volgensmij al niet meer sinds ze over gingen naar de nieuwe website.

Aangezien ik zo weinig online was en met hele andere dingen bezig was heb ik er niet meer naar gevraagd