Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Abonneren op forum is niet altijd mogelijk - Forum Wereldfietser

Abonneren op forum is niet altijd mogelijk

Ik zou mij graag willen abonneren op forum: Wereldfietser-activiteiten. Dit is - zover als ik kan zien - niet mogelijk. (Het abonneren op bestaande onderwerpen is wel mogelijk). Het abonneren op bijvoorbeeld forum: Overige Activiteiten is echter wel mogelijk.
Heeft dit een reden of moet het geactiveerd worden?

Martin
abonneren forum.png
schermafdruk
abonneren forum.png (10.79 KiB) 2810 keer bekeken
Ik schat in dat dit een gevolg is van een programmeerfout in de forumsoftware. Alleen de activiteitencommissie mag onderwerpen in de rubriek Wereldfietser-activiteiten plaatsen. Anderen mogen dat niet, en krijgen daarom de knop "Plaats een nieuw onderwerp" niet te zien. De abonneerknop ernaast wordt dan abusievelijk ook niet getoond.

Overigens kun je je, als lid van de Wereldfietser, abonneren op mailtjes over activiteiten, via je account op de hoofdwebsite.
Bedankt voor je reactie!
eindgebruiker schreef:
di 25 mei, 2021 15:09
Ik schat in dat dit een gevolg is van een programmeerfout in de forumsoftware. Alleen de activiteitencommissie mag onderwerpen in de rubriek Wereldfietser-activiteiten plaatsen. Anderen mogen dat niet, en krijgen daarom de knop "Plaats een nieuw onderwerp" niet te zien. De abonneerknop ernaast wordt dan abusievelijk ook niet getoond.
Ik ben wel benieuwd of het programmeerfout of instellingenprobleem is...
Overigens kun je je, als lid van de Wereldfietser, abonneren op mailtjes over activiteiten, via je account op de hoofdwebsite.
Ik heb deze instelling aanstaan en heb wel meerdere mailtjes gehad over de "Lezing fietsen in de alpen" maar niet van "Off-road bikepacking weekend beginners". Ik vermoed dat deze mailtjes niet automatisch verstuurd worden en het vinkje alleen bedoeld is de mailinglijst samen te stellen.