Additionally, paste this code immediately after the opening tag: "Markeer forums als gelezen" makkelijk per ongeluk? - Forum Wereldfietser

"Markeer forums als gelezen" makkelijk per ongeluk?

Hoi,

Ik heb al een paar keer per ongeluk de knop "Markeer forums als gelezen" aangeraakt. Is deze knop (die eigenlijk een link is) nieuw of is het gewoon toeval dat ik deze de laatste keer per ongeluk aanraak? Het is jammer dat je daarmee onmiddellijk het overzicht kwijtraakt op waar je nog op wil reageren of wat je wil lezen (ik lees heel specifiek maar bepaalde onderwerpen, de rest lees ik niet, geen tijd voor), ook je notificaties worden dan gewist. Misschien is het iets als hier een confirm() dingetje aan gehang wordt?
Dan graag ook een confirm op iedere posting. Weet u zeker dat u dit bericht wil posten? Lees het nog een keer door en denk er even over na. Lijkt mij ook weleen goede aanvulling :lol:
Ik moest echt even zoeken waar die knop zich bevindt, en inderdaad, op een scherm waar ik normaal nooit kom. ;-)
Ik werk eigenlijk uitsluitend via het scherm Actieve onderwerpen.
Maar ik zou me kunnen voorstellen dat de knop op een wat onzichtbaarder plek geplaatst zou kunnen worden, hoewel er dan vast weer mensen zijn die de knop heel veel gebruiken (kan me niet voorstellen) en hem daar niet kwijt willen.
PeterVanRijn schreef:
za 28 nov, 2020 17:37
Ik moest echt even zoeken waar die knop zich bevindt, en inderdaad, op een scherm waar ik normaal nooit kom. ;-)
Ja, ik kom alleen op het hoofdscherm om daar die knop in te drukken ja. Vooral wel handig als je een tijd alleen maar gelezen hebt zonder ingelogd te zijn.

PeterVanRijn schreef:
za 28 nov, 2020 17:37

Ik werk eigenlijk uitsluitend via het scherm Actieve onderwerpen.
Zou wel erg handig zijn als die knop ook daar bovenaan zou komen te staan :)
Ah! Dan is dat het verschil. Want sinds de nieuwe site www.wereldfietser.nl klik ik op de link 'Naar ons Forum' en kom ik op het hoofdscherm van het forum uit. Dat was voorheen een link naar 'Actieve onderwerpen' en daar is die knop inderdaad niet.

Afijn, volgens mij moet ik gewoon mijn bookmarks aanpassen en is het probleem voor mij iig opgelost.