Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Kan geen foto's plaatsen op het forum - Forum Wereldfietser

Kan geen foto's plaatsen op het forum

Ik mis het Tabje "Bijlagen" als ik een foto wil uploaden.
Ik werk met Chrome. IE hetzelfde.
Zelfde op mijn iPad met Safari.
Zelfde hier . Ipad IOs 13, iPhone iOs 14. Safari. Geen tabje «bijlagen» naast de opties....]
IMG_2595.JPG
Vreemd, dit is met een iPhone (iOS 14) geplaatst. Ik zie gewoon onderaan bij opties “bijlage uploaden”. Er wordt wel wat onnodige html-code voor een img geplaatst:

Afbeelding

Correctie, met mijn test account zie ik inderdaad geen mogelijkheid om plaatjes te uploaden.
Ik heb het nu met diverse OS-en (Windows, Android, iOs) en Browers geprobeerd. De tab Bijlagen is verdwenen.
Hier hetzelfde probleem. Had het in een ander storingstopic al geplaatst:

viewtopic.php?f=20&t=35416&p=378345#p378345
JanH, dat is wel erg vreemd. Ik zie de tabs Opties/Bijlage toevoegen gewoon op alle apparaten. Dat jij het niet ziet, zou te wijten kunnen zijn aan een extensie of plug-in, maar dat je het nergens ziet? Weet je zeker dat je niet verkeerd kijkt?

Onder de knoppen ‘Bewaar concept/Voorbeeld/Verstuur’, staat het daar niet?
Er was een kleine storing in ons forum, waardoor sommige gebruikers geen bijlagen konden uploaden. Instellingen voor bijlagen gereset en getest. Probleem is inmiddels verholpen.
Ik wilde zeggen, ja dat weet ik zeker. Er zijn ook anderen met dit probleem, kijk ook hier
viewtopic.php?f=23&t=7669&p=378396#p378389

En bij het plaatsen van dit bericht zie ik opeens de tab weer. 10 minuten geleden nog niet. :?
Meteen maar gebruik van gemaakt:
Knipsel00.JPG
:) :) :)
Michiel Maiwald schreef:
vr 23 okt, 2020 10:29
Er was een kleine storing in ons forum, waardoor sommige gebruikers geen bijlagen konden uploaden. Instellingen voor bijlagen gereset en getest. Probleem is inmiddels verholpen.
Mooi, dankjewel!
Michiel Maiwald schreef:
vr 23 okt, 2020 10:29
Er was een kleine storing in ons forum, waardoor sommige gebruikers geen bijlagen konden uploaden. Instellingen voor bijlagen gereset en getest. Probleem is inmiddels verholpen.
Klopt! Tabblad is terug (-:

Hoe zit dat met het de profielen die ik niet kan bekijken?

viewtopic.php?f=20&t=35416&p=378345#p378345
20201023_105525.jpg