Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Aanmelden met e-mailadres - Forum Wereldfietser

Aanmelden met e-mailadres

(Laat ik dit maar in deze rubriek plaatsen, hier staan al de meeste onderwerpen over het forumgebruik.)

Het schijnt dat mensen die niet zo vaak op het forum komen nog wel eens hun gebruikersnaam vergeten. Je kunt vanaf nu zowel met je gebruikersnaam als je e-mailadres inloggen op het forum.

Als je je wachtwoord vergeten bent, kun je een wachtwoordreset aanvragen. Ook daarvoor heb je alleen je e-mailadres nodig.
Mijn gebruikersnaam op de nieuwe site is een oud email adres.
Hoe kan ik dat wijzingen in mijn nieuwe email adres?

En hoe kan ik mijn forum naam aanpassen?
Mijn gebruikersnaam op de nieuwe site is een oud email adres.
Hoe kan ik dat wijzingen in mijn nieuwe email adres?

En hoe kan ik mijn forum naam aanpassen?
Je kan je e-mailadres en forumnaam wijzigen via de knop recht bovenin het window met je huidige gebruikersnaam.

Kies Profiel gevolgd door Wijzig profiel en kies dan Wijzig accountinstellingen
Je kunt overigens alleen als ingelogd lid, feedback geven op de website. Je moet immers eerst inloggen voordat je het feedback formulier te zien krijg.
En als Belg gaat dat niet, want dan ben je lid van De Vakantiefietser en krijg je geen toegang tot het ledengedeelte van het forum noch de nieuwe hoofdsite. Op zich allemaal niet zo belangrijk, ware het niet dat ik het nogal onnozel vind om twee forums (fora?) proberen draaiende te houden, het zou toch beter allemaal hier terechtkomen want op vakantiefietser.be is het toch wel heel doods.
Eric op de Fiets schreef:
di 13 okt, 2020 22:07
Je kunt overigens alleen als ingelogd lid, feedback geven op de website. Je moet immers eerst inloggen voordat je het feedback formulier te zien krijg.
Waar dient dit subforum met de naam Feedback dan voor waar ik dit als niet-lid kan schrijven?
Er is op 13 oktober een vernieuwde verenigings-website van de wereldfietser www.wereldfietser.nl gelanceerd. Hiervoor hebben leden van de Wereldfietser een mail gehad met nieuwe inloggegevens. De website van de Wereldfietser is gekoppeld aan de ledenadministratie, leden zijn nu in staat hun eigen lidgegevens te wijzigen indien nodig. Leden hebben nog meer mogelijkheden om de website optimaal te gebruiken Zie https://www.wereldfietser.nl/actueel/ov ... inistratie en https://www.wereldfietser.nl/contact/faq

Daarnaast bestaat ook nog het forum van de Wereldfietser (forum.wereldfietser.nl). Dit is het oude vertrouwde forum, alleen heeft het forum een nieuw internet-adres. Het forum kent zijn eigen gebruikersbestand en is niet gewijzigd. Als je al eerder gebruik hebt gemaakt van het forum, kun je inloggen met je (oude) forum-inloggegevens. Heb je nog nooit actief gebruik gemaakt van het forum, dan heb je waarschijnlijk nog geen account op het forum. Je kan eventueel zelf een account aanmaken voor het forum ucp.php?mode=register

Helaas hebben beide platformen (website en forum) nog geen geïntegreerd gebruikersbestand, we hopen dat dit in de toekomst gerealiseerd kan worden.
Helaas worden de wachtwoord eisen voor de nieuwe website bij eerste keer aanmelden niet weergegeven. Na vele pogingen eindelijk succes. Blijkt dat de eisen vele malen hoger zijn dan voor internet bankieren bij mijn bank. Uiteindelijk hoofdletter, cijfer, symbool en 12 karakters voordat het geaccepteerd werd. Bank eist slechts drie verschillende karakters en totaal van zes. Wat kan ik op deze website doen dat zo'n hoog niveau van beveiliging nodig heeft?
cornelese schreef:
di 13 okt, 2020 23:53
Bank eist slechts drie verschillende karakters en totaal van zes. Wat kan ik op deze website doen dat zo'n hoog niveau van beveiliging nodig heeft?
Tot de ontdekking komen dat een carrière als digitale bankrover wellicht het overwegen waard is? ;)
Ik geraak sinds de wijziging niet meer ingelogd via mijn desktop. Noch met mijn oude gegevens, noch via mijn mailadres. Dit bericht is geschreven via mijn iphone die ( op dit moment) wel nog toegang geeft tot dit forum.

Tweede vraag: hoe zit het met leden van de Vakantiefietse vzw, de Belgische zustervereniging? Krijgen wij ook toegang tot het ledengedeelte?
nicolevelo schreef:
wo 14 okt, 2020 14:08
Ik geraak sinds de wijziging niet meer ingelogd via mijn desktop.
Misschien eens de browsegeschiednis en/of cookies en andere zaken opruimen? (meestal bij instellingen, privacy) Dat is toch al af en toe een goed idee. Begin ook vanaf www.wereldfietser.nl te klikken in plaats van een bladwijzer/favoriet/bookmark te gebruiken.
Leon schreef:
di 13 okt, 2020 22:25
Eric op de Fiets schreef:
di 13 okt, 2020 22:07
Je kunt overigens alleen als ingelogd lid, feedback geven op de website. Je moet immers eerst inloggen voordat je het feedback formulier te zien krijg.
Waar dient dit subforum met de naam Feedback dan voor waar ik dit als niet-lid kan schrijven?
Dag Leon, ik doelde oa op dit gesloten draadje viewtopic.php?f=20&t=35394#start