Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Nieuwe berichten knop - Forum Wereldfietser

Nieuwe berichten knop

Hoi, ik ben sinds kort lid van het forum en een ding wat ik onhandig vind is de knop voor 'nieuwe berichten'. Hiervoor moet ik namelijk helemaal naar beneden scrollen > sleutel klikken > nieuwe berichten kiezen.

Op andere forums zie ik deze opties als knoppen bovenaan (onder het forumoverzicht).

Wellicht iets om over na te denken?
RalphP schreef:
zo 03 mei, 2020 17:40
Hoi, ik ben sinds kort lid van het forum en een ding wat ik onhandig vind is de knop voor 'nieuwe berichten'. Hiervoor moet ik namelijk helemaal naar beneden scrollen > sleutel klikken > nieuwe berichten kiezen.

Op andere forums zie ik deze opties als knoppen bovenaan (onder het forumoverzicht).

Wellicht iets om over na te denken?
Tip: links bovenin heb kun je op “Menu” klikken en dan komt-tie ook tevoorschijn.


923AC4CA-64B1-439E-94BA-8AD017E02E74.png
Edwin* schreef:
zo 03 mei, 2020 17:43
Tip: links bovenin heb kun je op “Menu” klikken en dan komt-tie ook tevoorschijn.
Sterker nog, volgens mij hoef je helemaal niet op 'Menu' te klikken: het tekstballonnetje direct naast 'Menu' is óók 'Nieuwe berichten'. Bij mij staat zelfs naast alle knoppen in die balk wat ze betekenen, in jouw screenshot ontbreekt de tekst maar staan dezelfde vier knoppen.

Maar:
RalphP schreef:
zo 03 mei, 2020 17:40
Hoi, ik ben sinds kort lid van het forum en een ding wat ik onhandig vind is de knop voor 'nieuwe berichten'. Hiervoor moet ik namelijk helemaal naar beneden scrollen > sleutel klikken > nieuwe berichten kiezen.
Onder het 'sleuteltje' zit bij mij dan weer géén functie 'Nieuwe berichten'. En zo'n sleuteltje staat bij mij ook bovenaan de pagina met berichten, naar beneden scrollen is daarvoor dus niet nodig.

Kortom, misschien is het handig even te vermelden wat voor besturingssysteem en browser je gebruikt en welke functie je op welke pagina precies zoekt, bij dit soort vragen.

Groetjes,

Carl
Wat je in de menubalk bovenin te zien krijgt is afhankelijk van de schermgrootte. Hoe kleiner het scherm, hoe meer er wordt weggelaten. Maar wat Edwin* toont werkt in alle gevallen.
Merci, helemaal overheen gekeken!
Een opvolgende vraag -

Ik lees de site d.m.v. van een bookmark naar de nieuwe berichten (search.php?search_id=newposts). Echter mis ik hier een 'markeer forums als gelezen' knop waarvoor ik eerst naar het 'Forumoverzicht' moet.

Is er een manier om deze knop ook hier te krijgen? Dat scheelt me toch weer een paar seconden per dag, om het nog maar niet over die extra muisklik te hebben ;)
Ik heb 'm op de lijst gezet: https://www.wereldfietser.nl/testbevindingen